| Linkblock
|  |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: Alarm probleem |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenvorschüler
User seit 08.03.2010
| Geschrieben am 26.03.2010 um 11:13 Uhr  
| Hallo ,
Zoals gemeld ben ik sinds 2 weken trots eigenaar van een mooie SLK 230 en zeer tevreden .
Het enige waar ik mee zit is dat mijn SLK is uitgerust met een org. MB alarm in combinatie met startonderbreking en central lock .
Er zijn geen ruimte sensoren gemonteerd , dus werkt het alarm alleen op de deuren , motorkap en kofferdeksel .
Nu wil dit alarm zeer hinderlijk af en toe zijn eigen leven leiden door zonder reden af te gaan .
Gebeurt dit overdag is dat wel lastig , maar midden in de nacht onder de carport vlak onder de slaapkamerramen van mij en zowel mijn buren is minder geslaagd .
Daarom mijn vraag of er iemand een idee of ervaring heeft met dit probleem of evt. een oplossing heeft ??
Groet John. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an John Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 24.03.2010
| |  | Affiliate-Anzeigen:
|
|  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenabiturient
User seit 15.11.2007
 | |  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
 | Geschrieben am 27.03.2010 um 08:58 Uhr  
| Hallo John,
Het alarm kan spontaan afgaan door een verzopen PSE-pomp die rechts achterin de kofferbak is gemonteerd. Eigenlijk is dit een constructiefout van MB want het water loopt er van boven zo in. In de loop der jaren word het kofferbakrubber minder waardoor water binnen dringt en naar het laagste punt gaat.
De PSE-pomp regelt de centrale deurvergrendeling en zit verpakt in een wit schuimen box vlak naast het boordgereedschap.
--
*It's nice to be important but it's more important to be nice!* | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|  | Affiliate-Anzeigen:
|
|  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 08.03.2010
| Geschrieben am 29.03.2010 um 10:17 Uhr  
| Hallo Frank , Peter en Road-ster ,
Nou met deze antwoorden kan ik wat en zet ik de zoektocht door alhoewel ik bang ben dat jullie gelijk hebben wat de cv-pomp betreft omdat dit zoals blijkt een bekend probleem is .
Ga vanavond in ieder geval checken of ik natigheid bij de pomp kan ontdekken en hoop dat ik de gelukkige ben met een "droge" pomp.
Een binnensensor kan ik niet ontdekken , maar dat komt omdat ik zocht naar gewoon zo'n ordinaire als microfoontje uitziende sensor , ja zit hij verstopt onder de middenconsole zoals Peter beschrijft , dan zit is er waarschijnlijk wel in ( het is klasse III )
Verder zitten er geen zendmasten in de buurt of vergeten gsm toestellen in de auto .
Indien de pomp droog is , ga ik kijken of ze bij MB het alarm uit kunnen lezen in de hoop dat hier iets uit op te maken is .
Zodra ik iets weet meld ik dat hier wel weer .
Groet John | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an John Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|  |
|
|
 | Wer ist online?
|  | Anonym :1071
Mitglieder: 7
Im Chat : 0
|
 | Google@MBSLK