Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenstudent
 Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
 | Geschrieben am 24.03.2010 um 18:26 Uhr  
|
Hoi we komen thuis en willen kijken na de vacantie of tie nog start.
Niks met de afstand bediening.
De deur open gemaakt, met de sleutel en de accu geladen.
Daarna de sleutel in het contact (om te starten) gelijk brul alarm, me ore zowat eruit in de garage.
Toen geprobeert om de accupool even los te gooien. ( is dit geen reset dan?)
Niks helpt. Ik ben net zo technisch als een deurknop
Wie weet wat ik allemaal fout doe? Toke gooit me er straks uit, met de auto erachteraan, wat een kolere herrie is dat zeg!!
Zowiezo had ik hem natuurlijk van de winter ff lekker moeten laten lopen
DOMMMMM
Groetjes Peter
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peterSlk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenritter
 Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
 | Geschrieben am 24.03.2010 um 19:44 Uhr  
|
peterSlk schrieb:
Hoi we komen thuis en willen kijken na de vacantie of tie nog start.
Niks met de afstand bediening.
De deur open gemaakt, met de sleutel en de accu geladen.
Daarna de sleutel in het contact (om te starten) gelijk brul alarm, me ore zowat eruit in de garage.
Toen geprobeert om de accupool even los te gooien. ( is dit geen reset dan?)
Niks helpt. Ik ben net zo technisch als een deurknop
Wie weet wat ik allemaal fout doe? Toke gooit me er straks uit, met de auto erachteraan, wat een kolere herrie is dat zeg!!
Zowiezo had ik hem natuurlijk van de winter ff lekker moeten laten lopen
DOMMMMM
Groetjes Peter
Hallo Peter,
Als de accu leeg is en je opent hem met je sleutel dan is dat niet de gebruikelijke wijze om jezelf toegang te verschaffen tot je auto vandaar dat je alarm afgaat. Door de kontaktsleutel in stand twee te zetten hoort het alarm te stoppen. Door de accupool los te gooien reset je de auto waardoor je ESP-lampje op je dashboard blijft branden.
Deze dien je opnieuw te calibreren door met draaiende motor het stuurwiel maximaal naar links te draaien en een aantal seconden zo laten staan en vervolgens helemaal naar rechts draaien en weer een aantal seconden zo laten staan. Het lampje gaat vervolgens uit!!
Veel succes,
Richard
--
*It's nice to be important but it's more important to be nice!* | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
 Beiträge: 956
User seit 26.10.2008
 | Geschrieben am 24.03.2010 um 21:08 Uhr  
|
peterSlk schrieb:
kijken na de vacantie of tie nog start.
gelijk brul alarm
Zowiezo had ik hem natuurlijk van de winter ff lekker moeten laten lopen
DOMMMMM
Wat dacht jij dan dat er ging gebeuren Peter!!! Zet Toke eens de hele winter buiten en kijk er niet naar om. Moet na drie maanden aan komen lopen en een zoentje vragen.
Natuurlijk krijg je dan klappen
Aandacht jongen, aandacht Een auto is net een vrouw. Het kost een vermogen maar het ......
--
Finally knowing....
....that nobody knows.... | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an JKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenstudent
 Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
 | Geschrieben am 24.03.2010 um 21:47 Uhr  
|
road-ster schrieb:
peterSlk schrieb:
Hoi we komen thuis en willen kijken na de vacantie of tie nog start.
Niks met de afstand bediening.
De deur open gemaakt, met de sleutel en de accu geladen.
Daarna de sleutel in het contact (om te starten) gelijk brul alarm, me ore zowat eruit in de garage.
Toen geprobeert om de accupool even los te gooien. ( is dit geen reset dan?)
Niks helpt. Ik ben net zo technisch als een deurknop
Wie weet wat ik allemaal fout doe? Toke gooit me er straks uit, met de auto erachteraan, wat een kolere herrie is dat zeg!!
Zowiezo had ik hem natuurlijk van de winter ff lekker moeten laten lopen
DOMMMMM
Groetjes Peter
Hallo Peter,
Als de accu leeg is en je opent hem met je sleutel dan is dat niet de gebruikelijke wijze om jezelf toegang te verschaffen tot je auto vandaar dat je alarm afgaat. Door de kontaktsleutel in stand twee te zetten hoort het alarm te stoppen. Door de accupool los te gooien reset je de auto waardoor je ESP-lampje op je dashboard blijft branden.
Deze dien je opnieuw te calibreren door met draaiende motor het stuurwiel maximaal naar links te draaien en een aantal seconden zo laten staan en vervolgens helemaal naar rechts draaien en weer een aantal seconden zo laten staan. Het lampje gaat vervolgens uit!!
Veel succes,
Richard
--
*It's nice to be important but it's more important to be nice!*
Ga 't morgen gelijk proberen , bedasnkt je hoort ervan, Richard!
--
SLK320- 6Cilinder Automaat, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting en dakloos!
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peterSlk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel: Diplomforenuser
 Beiträge: 1344
User seit 22.04.2008

 | |
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenstudent
 Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
 | Geschrieben am 26.03.2010 um 13:58 Uhr  
|
Ja leuk, Kleis.
Toke krijg ik wel aan de praat, maar de slk nog steeds niet!!...
Richard meldde dat de wagen gereset kan worden door met draaiende motor....etc.
Maar ik kom niet zover dat ik de wagen aan de praat krijg.
Lichten op het dachboard blijven knipperen. Het alarm is nu uit doordat ik waarschijnlijk de afst. bedienig heb gebruikt. Toen stopte het ineens.
Aan het stuur gedraaid met geen draaaiende motor hielp ook niet.
Het lijkt net of het spannigs onderbreking is wat telkens terugkomt, dit terwijl je met het contactslot bezig bent??
Wie weet nog een laatste poging?? T' zal toch niet weer aan de accu zelf liggen, want die staat onder de lader.
Gr. Peter | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peterSlk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenstudent
 Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
 | Geschrieben am 26.03.2010 um 15:01 Uhr  
|
Ja, het is middag he nog geen niemand een kijkje op de site natuurlijk,
behalve ik tan!
Zwaar vermoeden dat het uiteindelijk weer eens de accu zelf was!
De opladerwijzer begint een beetje heen en weer te slaan.
Ga 'm eruit halen, wat een Karel dag vandaag zeg!
We gaan er morgen eens een flinke gezellige dag van maken!!
heppiknodig | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peterSlk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
 Beiträge: 956
User seit 26.10.2008
 | Geschrieben am 26.03.2010 um 18:23 Uhr  
| Hoi Peter,
Als de auto alleen maar "klikt" en je dashbord verlichting knippert dan is de spanning in de accu te laag. Het motormanagement laat niet toe dat de startmotor draait met te weinig spanning. Zou dit wel gebeuren dan trek je het laatste leven uit de accu en doet helemaal niet het meer!
Groet Jeroen
PS Wil je voor de zekerheid mij nog even je adres mailen
--
Finally knowing....
....that nobody knows.... | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an JKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
 User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 26.03.2010 um 21:29 Uhr  
| Hi Peter,
Vorige jaar heb ik het zelfde gehad. Lichtjes op dashboard en een tikkend geluid onder de motorkap. Starten ho maar. De ANWB heeft hem aan de praat gekregen en na een half uur rijden was de accu weer voldoende op spanning. Daarna geen problemen meer gehad. Rij nu in de winter wel als het een mooie dag is, er geen pekel ligt en de weg droog is. Daarna gaat hij of is het een zij de garage weer in.
Tot morgen. Ik denk niet dat het met de SLK zal zijn. Weersvoorspelling is nog niet je van het
Groet,
Wim | Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenritter
 Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
 | |
 |