.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Even voorstellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenvorschüler
Forenvorschüler
Beiträge: 18
User seit 21.05.2006
 Geschrieben am 28.05.2009 um 08:39 Uhr   
Hallo allemaal,

al enkele jaren volg ik dit forum. Tot vorige zomer geen eigen SLK gehad, maar al wel een paar keer eentje gehuurd. Misschien hadden we dat beter niet kunnen doen Vorig jaar de stoute schoenen aangetrokken en er eentje uit Duitsland geimporteerd.

Vorig jaar in 14 dagen naar Oostenrijk gereden via allemaal kleine weggetjes. Daarbij van het mooie weer genoten en veel van Duitsland gezien!

De foto's van de Gerlderland tour zien er erg mooi uit. Toch jammer dat wij er niet bij waren. Echter hadden we al een familie feestje in Spijkernisse op zaterdag. En omdat we vanuit Friesland komen, hadden we een hoteletje genomen. Het idee was zondag op terug reis eens te gaan kijken bij Naarden en het Muiderslot. Echter is dat er niet van gekomen (huisdier was ziek geworden).

Na het zien van de GLT 2009, is het idee bij mij onstaan eens te vragen of er belangstelling is voor een tourtocht Noord Nederland? Er zijn meerdere ideeen / mogelijkheden die door mijn hoofd spelen. Zowel qua omgeving: Kop Overijssel - Zuid Drente; Noord Drenthe - Groningen; 3 Provincien het gebied waar Fr-Gr-Dr bij elkaar komen; Friese meren gebied. De vraag waar ik metname mee speel is, in hoevere kunnen / willen mensen er een 2 dagen tour van maken (lees weekend). Een andere vraag is, wat is een richtprijs voor een diner. Al enkele leuke locaties in gedachten, varierent in prijs van 40 (3 gangen) tot 80 (3+ gangen) Euro / persoon.

Zijn er mensen die eventueel hierbij als vraagbaak mee willen helpen? (lengte ritten, ervaring in reisduur met meerdere auto's, etc)

Met plezier zie ik jullie reacties tegemoed.

Groeten, Tjeerd Verhagen

   

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an verhagen    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenvorschüler
Forenvorschüler
Beiträge: 18
User seit 21.05.2006
 Geschrieben am 28.05.2009 um 08:42 Uhr   
Nog maar even een fototje.

   

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an verhagen    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Nick Martinez

Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 63
User seit 12.03.2009
 Geschrieben am 28.05.2009 um 16:12 Uhr   
Hallo Tjeerd,

Ik kon afgelopen weekend ook niet mee. Andere verplichtingen. Heb wel vorige maand een tourrit door Drente gedaan. Is werkelijk heel bijzonder. Veel kleine dorpjes bezocht en het wemelt van de koffietentjes onderweg. Trouwens, welkom op dit forum. Zelf struin ik hier ook pas een tweetal maandjes rond, dus wat dat betreft ben ik ook nog een beetje nieuw. Oh, ik heb zelf een R170 230 Kompresssor uit 1997. Zilver metallic met rood-zwart design leder.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Nick Martinez    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 28.05.2009 um 16:44 Uhr   
Hoi Tjeerd,

Welkom. Ik kan het op de plaatjes niet goed zien. Heb je nou een SLK 32 AMG? Of alleen de AMG bumpers?

Wat betreft een toerrit in het Noorden: graag! Al zal het voor veel mensen wel ver weg zijn. Ik woon in het midden van het land, maar voor de brabo's onder ons in Friesland of Drenthe natuurlijk best ver, om over de Belgen nog maar te zwijgen...

Ik heb zelf twee keer een ritje georganiseerd in het gebied van de Utrechtse Heuvelrug, dus ik heb wel enige ervaring.

Uiteraard zullen er bij een evenement van een heel weekend minder mensen zijn die kunnen komen, dan wanneer het slechts één dag is. We hebben de ervaring dat een zondag het meest geschikt is, omdat veel mensen op zaterdag toch andere verplichtingen hebben. Wel zullen mensen die van ver weg komen wellicht een hotelletje in de buurt willen nemen.

Bij een toerrit van een dag is een opkomst van 10 à 25 auto's te verwachten. Als het twee dagen is durf is daar geen uitspraken over te doen.

Een diner van € 40 zou acceptabel moeten zijn, maar meestal is het diner optioneel. Een uitgebreid diner van € 80 zal minder mensen aanspreken, denk ik.

Als er meer vragen zijn, dan hoor ik het wel.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenvorschüler
Forenvorschüler
Beiträge: 18
User seit 21.05.2006
 Geschrieben am 28.05.2009 um 17:22 Uhr   
Hallo Nick,

idd Drente erg mooi, veel kleine weggetjes, mooie bossen en heide gebieden. En daarbij nog veel leuke terrasjes! Maar ook de andere provincies hier in het noorden hebben hun charmes, Vooral als je bekent bent in de omgeving, weet je veelal de leuke weggetjes wel te vinden. Zekere na enige tijd met SLK rond te rijden. Maar ook als we niet met SLK onderweg zijn, nemen we indien de tijd het toelaat ook nog wel regelmatig een binnenweggetje hier of daar, juist om wat meer van de omgeving te zien. Meestal zijn dit de ritjes naar vrienden en familie. Voor het werk zie je veelal al vaak genoeg de zaaie snelweg.

Groeten, Tjeerd

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an verhagen    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenvorschüler
Forenvorschüler
Beiträge: 18
User seit 21.05.2006
 Geschrieben am 28.05.2009 um 17:58 Uhr   
Hoi,

Dank je voor de leuke reactie!



Welkom. Ik kan het op de plaatjes niet goed zien. Heb je nou een SLK 32 AMG? Of alleen de AMG bumpers?


Nee, niet alleen de looks...


Wat betreft een toerrit in het Noorden: graag! Al zal het voor veel mensen wel ver weg zijn. Ik woon in het midden van het land, maar voor de brabo's onder ons in Friesland of Drenthe natuurlijk best ver, om over de Belgen nog maar te zwijgen...


Idd niet om de hoek, vandaar ook deze vraag, in hoevere er belangstelling is. En er ook een beetje achter te komen hoeveel noordelijk SLK rijders hier op de forum meekijken.


Ik heb zelf twee keer een ritje georganiseerd in het gebied van de Utrechtse Heuvelrug, dus ik heb wel enige ervaring.


Super, handig om te weten.


Uiteraard zullen er bij een evenement van een heel weekend minder mensen zijn die kunnen komen, dan wanneer het slechts één dag is. We hebben de ervaring dat een zondag het meest geschikt is, omdat veel mensen op zaterdag toch andere verplichtingen hebben. Wel zullen mensen die van ver weg komen wellicht een hotelletje in de buurt willen nemen.


Was ook meer een vraag, omdat waarschijnlijk voor diverse mensen een rit in deze omgeving niet om de deur is. Misschien is het een idee om wel twee dagen te organiseren, maar waarbij het mogelijk is zowel 1 als 2 dagen mee te gaan. Dus voor diegenen die wel zondag mee willen rijden, eventueel zaterdag avond richting noorden rijden en daar hoteletje pakken. Dan 's avonds of volgende dag zich aansluiten. Of dat mensen die zondags andere verplichtingen hebben alleen de zaterdag meegaan.


Bij een toerrit van een dag is een opkomst van 10 à 25 auto's te verwachten. Als het twee dagen is durf is daar geen uitspraken over te doen.


Zie ook boven genoemde mogelijkheid.


Een diner van € 40 zou acceptabel moeten zijn, maar meestal is het diner optioneel. Een uitgebreid diner van € 80 zal minder mensen aanspreken, denk ik.


Hier kan ik me helemaal in vinden, maar lastig in te schatten wat andere juist wel of niet verwachten. Meeste toer ritten ook in Duitsland, zien er meestel erg goed uit qua eten. Maar ok, daar liggen de prijzen ook iets anders dan meestal bij ons. Vandaar ook de vraag en meedere reacties over wat mensen nog leuk vinden, c.q. geen probleem vinden zijn welkom, mede omdat het niet eenvoudig is over het geld van anderen te beslissen.

Groeten, Tjeerd

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an verhagen    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   DjeeDjee

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 470
User seit 25.12.2005
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 28.05.2009 um 20:43 Uhr   
Hallo Tjeerd,

Ik heb de afgelopen 3 Gelderlandtochten georganiseerd dus als je vragen hebt die ik kan beantwoorden doe ik dit graag. En uiteraard rij ik mee.

Niet de aankomende 2 1/2 weken aangezien ik na het weekeinde met de SLK op vakantie naar Zwitserland ga.

--
Mijn Mercedes lijkt wel een Ikea kastje. Na het sleutelen hou ik altijd een paar schroefjes over.......

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an DjeeDjee    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   STIP

Schreiberlevel:
Forenvorschüler
Forenvorschüler
Beiträge: 16
User seit 29.04.2009
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 28.05.2009 um 22:36 Uhr   
Hallo Tjeerd,

Welkom hier op het forum. Ik ben begin april ook door het SLK virus aangestoken en als resultaat heb ik afgelopen weekend mijn eerste GLT toertocht gereden. Is zo goed bevallen dat ik haast niet kan wachten op de volgende

Friesland is mijn favoriete provincie vanaf het water gezien dan.
Misschien een leuk idee om de Elfstedentocht voor SLK's te organiseren?

Groeten,
Paul

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an STIP    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenquartaner
Forenquartaner
Beiträge: 114
User seit 23.01.2006
 Geschrieben am 29.05.2009 um 09:36 Uhr   
Hallo Tjeerd,

Welkom op het forum.

Zo'n toerrit lijkt mij heel erg leuk: ik loop er zelf al een jaar of 2 over na te denken; ik woon zelf nl in Joure!
Ik wil je graag helpen met de organisatie. Wij hebben een hele mooie rondrit liggen.
Groeten,

Joost

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an jove    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenvorschüler
Forenvorschüler
Beiträge: 18
User seit 21.05.2006
 Geschrieben am 29.05.2009 um 11:56 Uhr   
Hoi Djee Djee,

Dank je voor positieve reactie! Nou ik denk niet dat de tocht al binnen 2 1/2 week helemaal georganiseerd is en ook al gereden is

Zwisterland is natuurlijk super om met SLK te bezoeken. Wat voor uitstapjes gaan jullie maken? Welke hoek(en) van Zwitserland ga je bezoeken? In iedergeval veel plezier in Zwitserland en laat ons natuurlijk weten hoe het was en waar je overal langs bent gereden.

Groeten, Tjeerd

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an verhagen    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1198
Mitglieder:    1
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.390.490

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm