.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Wie heeft er ook genoten van het mooie weer?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Veldini

Schreiberlevel:
Forenquintaner
Forenquintaner
Beiträge: 96
User seit 08.04.2008
 Geschrieben am 13.04.2009 um 20:11 Uhr   
Het was een heerlijk weekend om lekker open te rijden en heb dat ook gedaan door het Zuid Limburgse Heuvelland. Iedereen heeft zijn cabrio weer eens uitgelaten en het was een prachtig gezicht om ook vele SLK rijders tegen te komen...

Groetjes uit het zuiden,

Ron

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Veldini    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   BOEZIE

Schreiberlevel:
Forendoktor
Forendoktor
Beiträge: 1663
User seit 18.05.2008

User fördert mbslk.de
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 13.04.2009 um 20:29 Uhr   
Wij hebben vandaag zowel als gisteren geprofiteerd van een stralende zon en lentetemperaturen............................

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an BOEZIE    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 13.04.2009 um 20:52 Uhr   


Sorry jongens<

Ik ook maar wel met de motor
Mijn zwager heeft ook zo'n ding gekocht en we moesten ons DAAR nu ff met uitleven

--
SLK320- 6Cilinder, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting.


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 13.04.2009 um 22:00 Uhr   
Dit Weekeinde veel gereden. Zaterdag het groene hart onveilig gemaakt en vandaag even naar familie in Rotterdam gereden. Zaterdag was het aan de kust beter dan vandaag. Vandaag hadden we aan de kust veel last van zee damp. De zon kon er niet echt doorkomen. Na Den Haag werd het beter. Aan de Kust bij ons slechts 10 graden. In Rotterdam steeg het kwik tot 17 graden. In vergelijking met zaterdag nog frisjes. Toen was het namelijk 22 graden. . Hoop dat we deze temperatuur ook op de 24 mei tijdens de Gelderland rit hebben.

Groet,

Wim

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 13.04.2009 um 23:15 Uhr   
Wel genoten, maar net ietsje minder dan gehoopt...

Vandaag even wezen kijken naar een SLK R171. Was geen succes, hoewel dat niet aan de auto lag.

Ik had van tevoren even gebeld dat we interesse hadden in de auto en of we langs konden komen voor een proefrit. Geen probleem, zeiden ze, hij staat vooraan in de showroom. Dat bleek ook zo te zijn. Mooie, zwarte SLK - wel redelijk wat steenslag en niet bepaald de mooiste velgen, maar goed - verder een hele aardige wagen. Wel opvallend dat de motor warm was - had iemand anders er net mee gereden of hadden ze 'm zelf even warm gereden nadat ik gebeld had?

Praatje gemaakt met een verkoper, die aangaf dat het een lastige markt is, die tweezits cabrio's. Dat ie er al een tijdje stond, ze er daarom nu graag van af willen en de prijs ook al hadden verlaagd. Goed, de verkoper ging even buiten kijken naar mijn huidige SLK en vervolgens gingen we z'n kantoortje in.

Ten eerste bleek ie vrijwel niks te willen geven voor m'n huidge auto. Na een beetje praten ging het bedrag wel wat omhoog, maar nog steeds niet bevredigend. Dus ik zei 'nou goed, laat ik er dan nu eerst maar eens in rijden, hopelijk is dat zo sensationeel dat ik overtuigd ben.' Hij 'dan moet je 'm daarna wel kopen.' Ik antwoordde 'dat kan ik niet beloven - ik wil ook nog andere exemplaren gaan bekijken en bovendien weet ik niet of het uberhaupt zal bevallen'. Nou, toen wilde ie de auto niet meegeven. 'We zijn geen proefritcentrum'. Ik zei nog 'maar als ik er niet in mag rijden, koop ik 'm zeker niet.' Hij 'nou, dan niet.' Ik:

Kom op, willen ze die auto nou verkopen of niet? Het is niet zo dat ik een ventje ben dat gewoon graag eens een keer in een dikke auto wil rijden. Ik heb al een SLK en heb serieuze interesse in een andere - ik ga alleen niet van tevoren beloven dat ik een auto koop.

Vervolgens zijn we nog even langs een bedrijf een paar km verderop gereden, waar een 350Z Cabrio stond (zelfde vraagprijs en bouwjaar als de eerder genoemde SLK). Bedrijf was helaas gesloten, maar de auto stond buiten en we hebben er even omheen gedrenteld. Best aardig, interieur toch wel veel plastic en een raar stofje (soort netje) in de stoelen. Minder stijl en kwaliteit als bij Mercedes, wel meer sportiviteit en vermogen voor hetzelfde geld (3,5 liter V6, 280 pk).

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Blitzen Benz

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 902
User seit 15.11.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 14.04.2009 um 13:23 Uhr   
Al met al heb ik in vier dagen ongeveer 2,5 tanks leeggereden Daar zat dan wel een retourtje RAI bij in, maar toch.

@ Jeroen, wazig verhaal zeg. Wat een malloot van een verkoper Bij die toko moet je dus duidelijk niet wezen. Succes met je verdere zoektocht in ieder geval!

Groeten Peter

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Blitzen Benz    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 14.04.2009 um 14:07 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 14.04.2009 um 14:10 Uhr ]

Jeroen, Heb zo discussie ook een keer gehad. Waarom moet je proef rijden als je nog niet zeker weet dat je hem koopt. Ze gaan ervan uit dat je al eerder in zo auto hebt gereden, via een dealer of zo. Ze geven hem dan pas mee als je uit onderhandeld bent over de prijs. Maar blijft redelijk klant onvriendelijk.

Om even weer on Topic te komen, niet echt veel gereden ivm familie bezoeken waar we met 3 personen heen gingen. Maar tussendoor wel even een kort ritje gemaakt, uiteraard weer genieten. Wel veel cabrio's op de weg. In 1989 werd ik nog helemaal nagekeken, nu is het een normaal straatbeeld geworden.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://philipgroenendijk.nl

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 256
User seit 19.08.2004
 Geschrieben am 14.04.2009 um 18:38 Uhr   
"Ten eerste bleek ie vrijwel niks te willen geven voor m'n huidge auto"

Tja, zo waardevast is een duitse auto dan eigenlijk ook niet meer hoor, dat blijkt op dat moment dan. Het blijft bijna altijd schrikken bij inruilen.
Uiteraard wil een dealer hem voor weinig hebben en probeert de auto dan het liefst voor ongeveer € 5.000 meer weer te koop te zetten. Lager komt ook wel voor. Ik weet altijd zelf goed wat mijn SLK in de markt doet en haal daar dan een bepaald bedrag vanaf. Wat overblijft wil ik dan als inruilprijs hebben.


Henk

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Henk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 14.04.2009 um 21:12 Uhr   
Och, ik denk dat ik best een realistisch beeld heb van de waarde van m'n auto. Het uiteindelijke bod van die verkoper kwam daar redelijk bij in de buurt, dus wellicht waren we er financieel best uitgekomen. Maar als ik vertel dat z'n eerste bod zo'n 20% lager was dan z'n uiteindelijke bod, durf ik de stelling wel aan dat het eerste bod veel te laag was.

Het financiële was echter het minst ergerlijke. Het weigeren van een proefrit vind ik veel kwalijker. En dat ie met een warme motor in de showroom stond is ook een beetje twijfelachtig (zeker als ze zo moeilijk doen over proefrijden) - was er iemand voor ons geweest die had proef gereden? Of is er iets niet goed met die auto en wilden ze niet dat we met een koude motor zouden gaan rijden?

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   BOEZIE

Schreiberlevel:
Forendoktor
Forendoktor
Beiträge: 1663
User seit 18.05.2008

User fördert mbslk.de
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 14.04.2009 um 21:22 Uhr   
Hoedanook in België gaat men ALTIJD proefrijden, en hier klagen de dealers zelfs dat men ongegeneerd dagen durft weg blijven met de proefauto...er zijn er zelfs bij die ermee op vakantie gingen..........

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an BOEZIE    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1078
Mitglieder:    2
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.370.287

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm