Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| Geschrieben am 01.04.2009 um 17:03 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 01.04.2009 um 17:04 Uhr ]
Ik heb in een Duits artikel gelezen dat een aantal SLK 230 Kompressor redelijk makkelijke te veranderen zijn naar een 6 bak. Er zit namelijk een aluminium borg pin in de versnellingsbak. Wanneer deze verwijderd wordt, heb je er een versnelling bij, een soort overdrive om minder toeren te maken.
Ideaal als je een lange rit maakt op de autobaan.
Een afbeelding/tekening volgt nog | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoktor
Beiträge: 1663
User seit 18.05.2008
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| Geschrieben am 01.04.2009 um 18:19 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 01.04.2009 um 18:20 Uhr ]
Is dit niet hetzelfde als met lucht? Ik heb ze 14 dgn gelden weer laten nakijken of de druk nog goed was. Beetje slordig van mij maar was 2 jaar geleden voor de laatste check. Hoefde maar 0,4 bij. Met lucht krijg je dit niet voor elkaar.
Bibi, je velgen zien er trouwens goed uit.
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.
http://philipgroenendijk.nl
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoktor
Beiträge: 1663
User seit 18.05.2008
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 956
User seit 26.10.2008
| Geschrieben am 01.04.2009 um 20:21 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von JKA am 01.04.2009 um 20:22 Uhr ]
Dit is een bekend artikel van een mercedestechnicus welke zijn artikelen op precies de juiste momenten weet te publiceren.
Veel interesanter is een voorgaand artikel van deze technicus welke hij ook schreef. In de electronica is het gebruikelijk door middel van "jumpers"op een stuurprint de software te wijzigen zonder moeilijke tools. Vaak wordt dit gebruikt voor servicedoeleinden. In het geval van daimler-chrysler heet de ontwikkeling dit (mede) gebruikt om het afgegeven vermogen aan te passen. Bij verwijdering van de juiste jumper zal het brandstof mengsel aangepast worden met als gevolg mer vermogen (ten koste van iets meer brandstof) Helaas hebben niet alle modelen dit. Pas vanaf de FL-versie is is dit mogelijke vanaf de autos welke geproduceert zijn vanaf begin van het tweede kwartaal 2000.
Ook dit artikel zal nog wel terug te Googelen zijn
groet Jeroen
PS: mooi cabrio weer! toch?
--
Finally knowing....
....that nobody knows.... | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an JKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoktor
Beiträge: 1663
User seit 18.05.2008
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
| Geschrieben am 01.04.2009 um 21:02 Uhr  
|
Hi Bibi,
Of het de beste spanning is weet ik niet maar ik rijdt graag met een harde band.
Het scheelt brandstof en het is goed voor de banden ook.
Wij hebben altijd 2,8 ingesteld staan, maar wat het voorschrift is weet ik ook niet.
Groetjes P & T
--
SLK320- 6Cilinder, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting.
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peterSlk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|