.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: keuze voor mbslk.de of mbslk.nl?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.07.2007 um 23:03 Uhr   
Hallo SLK-leden,

Als moderator van het nederlands forum heb ik me vanavond verdiept in de toekomst omtrent deze site.
Na tweederde te hebben gelezen op het duitse forum komt het hierop neer dat een ieder deze site vrij kan bezoeken dus zonder kosten maar als je tips wil downloaden die geld kunnen besparen of wilt adverteren dan moet je lid worden voor een bedrag tot 5,- euro/mnd..

Mijn voorstel is om aan jullie te vragen waar we in de toekomst voor kiezen, de site van Edwin( hulde!) met ondersteuning van Donny of gaan we op de oude voet verder?

Gaarne jullie reactie!!

Groetjes,

Richard
Webmaster NL


--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.07.2007 um 23:39 Uhr   
Als ik zie hoeveel er daadwerkelijk iets melden op het NL forum dan zijn dat er minder dan tien. Hoeveel naar het NL forum kijken is natuurlijk niet te zien.
Of het dus levensvatbaar is. We hebben het forum wel nodig om toerritten te organiseren maar dat staat ook op een laag pitje. We hebben de prachtige Gelderland rit gehad en toen............., nog niet eens een meeting, ben ik zelf ook schuldig aan maar het is bijna augustus en oktober is het weer dakke dicht tijd op enkele nog mooie dagen na. Dus nog 2 maanden te gaan. Ben misschien hier wat negatief in maar zie het op dit moment niet anders. Naast de metamorfose van Edwin zijn SLK is er niet veel te melden geweest.
Dus alleen als forum werkt het denk ik niet, uitgebreider met uitgebreide te koop site met SLK, (betaling per advertentie) verhalen, techiek enz enz misscien wel maar dat is veel werk.

   

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.07.2007 um 23:49 Uhr   
Philip,

Je vergeet de Meet&Greet bij Donkervoort op 25 augustus!!
Volgend jaar kunnen we beter dat MB-museum aandoen want dan is het Porsche-museum ook klaar.

En een spontane ontmoeting kan ook en vergt geen voorbereiding!

Groetjes,
Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 28.07.2007 um 00:04 Uhr   
De rit MB museum is inderdaad waarschijnlijk volgend jaar maar is niet echt een toerrit zoals de Bloesem, Zeeland en Gelderlandrit. Een spontane meeting vergt weinig tijd zeg je, waarom is ie er dan nog niet.

Donkervoort is niet echt een SLK gebeuren, komen ook heel veel anderen. OK we maken er dan een meet en greet van.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 28.07.2007 um 00:11 Uhr   
Als we eenmaal de website hebben lijkt het me makkelijker om het juiste publiek te bereiken (nederlandse SLK rijders). Ik ben zelf heel erg voorstander van een eigen site. En wil graag een groot deel op me nemen.

Misschien is het goed dit face 2 face te bespreken in een leuk klein brabants cafeetje . Met een hapje en drankje erbij. Kunnen we gelijk alle voor en tegens op papier zetten en kijken hoe we verder moeten. Kunnen we gelijk zien hoeveel animo er voor is. En wie welke taken op zich wil nemen.

Gr. Donny

4 of 5 augustus een idee????? en heeft iemand een idee voor een centraal gelegen locatie.....

--
Mercedes Benz SLK 200, zwart, 16inch Velgen, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, leder zwart interieur, stoelverwarming

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 28.07.2007 um 00:14 Uhr   
Het heeft natuurlijk beide z'n voor- en nadelen.

Dat er weinig actieve leden zijn vind ik echter geen argument voor het één of het ander. Dat zal in beide situaties gelijk blijven, denk ik. Hoewel een écht Nederlandse site misschien meer leden trekt. Aan de andere kant raak je dan misschien de Belgen en 'grensstreek-Duitsers' kwijt.

Over het aantal actieve leden wordt me trouwens te negatief gedaan. Het zijn er toch minstens circa 30, denk ik. De opkomst bij de nieuwjaarsmeeting was circa 25, bij de Gelderlandtocht 20 - en dat waren niet allemaal dezelfden.

Als ik kijk naar de voordelen die de Duitse site ons biedt, zijn dat er maar weinig. Enerzijds de technische tips, anderzijds de korting bij (Duitse) bedrijven. En voor die tips moeten we dus gaan betalen, begrijp ik.

De nadelen van de Duitse site zijn wat mij betreft vooral de bureaucratie en de regeltjes rondom meetings e.d. Plus het rare gegeven dat er zomaar leden verwijderd worden, die kennelijk iets té kritisch waren.

Al met al heb ik een lichte voorkeur voor de .nl oplossing.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Okkie

Schreiberlevel:
Forenquartaner
Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 10.01.2005
 Geschrieben am 28.07.2007 um 17:31 Uhr   
Hallo SLK-ers

Mijn voorkeur gaat ook uit van eigen site.
Misschien zouden we meer blijde rijder kunnen trekken met een iegen site.

En inderdaad ben je van al die regetjes af van onze Duitse vrienden wat betreft van een organisatie voor een tocht.

Trouwens als er belangstelling bestaat om nog eens de Zeealndtocht te rijden dan hoor ik het graag , ik heb de complete route nog op de PC staan , Misschien hier en daar iets aanpassen maar in groote lijnen heb ik hem nog

Groeten

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Okkie    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 28.07.2007 um 21:26 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Caddy DSG am 28.07.2007 um 21:53 Uhr ]

Hoi hoi,

Ik ben van mening dat je de voor en nadelen van de duitse site en de nederlandse site moet combineren
Dat wil zeggen dat je een nederlandse pagina hebt (http://www.mbslk.nl), die we mooi gaan opzetten met de doorlinks van de positieve dingen van de duitse site.

Hoe ben ik hier terecht gekomen?
Ik ben per toeval en ook nog door iemand anders gewezen op dit forum omdat ik foto's aan het zoeken was van velgen op een SLK, een collega had de pagina gevonden van de slk foto's in alle kleuren en dit was voor mij een leuke pagina. Daardoor kwam ik erachter dat er een nederlands gedeelte was, ook weer heel toevallig. Dus dat wil zeggen dat je de meeste slk rijder niet trekt, omdat ze doorgaans ook niet op een duitse site gaan kijken en alleen per toeval hier komen.

Wat stel ik voor om te doen?
Ik stel dus voor om een nederlandse website te maken en te zorgen dat je een nederlands forum hebt over de SLK. Wat hoofd zaken die al op het duitse forum staan doorlinken of kopieren zodat iemand die iets zoekt de meest gevragen info kan vinden op het nederlands forum al dan niet doorgelinkt of gekopieerd van het duitse forum. Zo trek je nieuwe forumbezoekers aan en die komen er dan snel genoeg achter dat er een duitse site (http://www.mbslk.de) is die nog veel uitgebreider is dan de nederlandse. Dus wil iemand ergens dieper over zoeken, hop gewoon kijken naar de duitse site! en wat wij belangrijk vinden zetten we op de site erbij, alles gewoon in overleg.

Waarom heb ik die site gekocht?
Ik heb de website gekocht om de reden hem te gebruiken en mijn en jullie hobby uit te breiden. Ik heb de site bezocht en zag geen werkende website. Ik hoef niet te verdienen aan die site, ik wil gewoon onze hobby blijven uitvoeren en dat kunnen we samen doen in iedere vorm dan ook en op wat voor manier dan ook. Samen zijn we sterk en kan je heel veel. En het hoeft helemaal niet veel tijd te kosten, dat heb je zelf in de hand!.

Hoe nu verder?
Wat Donny voorstelt lijkt me best leuk, we spreken ergens af in het midden van het land en komen bij elkaar voor een babbel en een persoonlijke kennismaking zonder enige verplichting en kunnen kijken wat we gaan doen. Mijn auto is 5 augustus klaar dus zou het het liefste na die datum hebben?

Groetjes van Edwin

--------

Waarom geen meeting over dit onderwerp combineren met de Donkervoort dag? zie topic: http://www.mbslk.de/modules.php?op=modload&name=Forums&file=viewtopic&topic=42483&forum=14


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 28.07.2007 um 21:55 Uhr   
Zullen we er een nazomer-meeting van maken? Bijvoorbeeld op zondag 2 september?

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 29.07.2007 um 02:11 Uhr   
Is mij ook prima. En heb ook nog wel interesse in een zeelandtocht....

--
Mercedes Benz SLK 200, zwart, 16inch Velgen, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, leder zwart interieur, stoelverwarming

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1115
Mitglieder:  11
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.459.273

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Hast Du schon einmal Karaoke gesungen?

Ja
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm