.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Hoe ziet jouw schadeverleden eruit?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 28.05.2007 um 11:51 Uhr   
Tijd voor een nieuwe topic!

Iets wat ons allemaal wel overkomt ook al ben je nog zo voorzichtig met je heilige koe, een moment van onachtzaamheid!

Mijn lijstje:

Fiat Uno Turbo: rechter zijkant door voorrangsfout op T-splitsing mijn fout.
Fiat X 1/9: achterschade door achteropkomend verkeer.

Hmm....valt mee als ik het zo bekijk. Oké, parkeerdeuken tel ik gemakshalve niet mee want dat is gewoon haast niet te voorkomen.

Ik wens jullie allemaal veel schadevrije jaren toe!!



--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 28.05.2007 um 12:56 Uhr   
Heb nu (nog maar) 5 jaar mijn rijbewijs, en hoe idioot ik soms ook rij,... het is tot nu toe altijd wel goed gegaan. Ik ga nix afkloppen want ik heb verder al pech genoeg in het leven en geloof nergens meer in,... het komt zoals het komt

Nou moet ik wel HEEL eerlijk toegeven dat ik wel een paar maanden geleden met de Pug de parkeergarage uit wilde draaien van het werk,... en das een vervelende draai maar aangezien alles altijd goed gaat,... ook al denk ik van zou het wel,... en de draai ging nou niet echt anders dan normaal.
Stond ik daar voor het apparaat om mijn pasje voor te houden,... slagboom open en net na ik wegreed draaide de kont nog iets bij omdat ik blijkbaar ietsjes schuin stond nog na de draai. En ik hoor zo de zijvlank indeuken. Langs een stuk "vangrail" wat daar stond voor/naast het hek,... die ook vol met krassen zit en het plakband erop is helemaal gerafeld en bekrast van de erlangs-rijders.
Het klonk overigens meer als een dikke plastic fles waar ik overheenreed ofzo,... maar vermoede al dat die daar toch echt niet lag. Even gereden en meteen een plek waar ik rustig stil kon staan opgezocht.,.. en de schade viel nog mee,... wel wat zwarte krassen en een licht golfje/deukje in de linker achterwielkast. Na het indeuken was het palatwerk weer vrij netjes teruggeklapt dus.
Het viel me dus al mee,... maar het later nog beter bekijkend viel het nog meer mee,... en na het met de nagel verwijderen van de zwarte strepen enzo zie je het eigenlijk nieteens meer. Zitten wat fijne krasjes en wellicht een minimaal golfje nog als je erlangs kijkt,... maar mag nauwelijks een naam hebben.
Als je het niet zegt ziet niemand het... gelukkig.

Heb sindsdien wel minder de instelling "doe maar, het gaat toch altijd wel goed"!

--
230K, 2000, 6-handbakker (40,300 km) + 206GTi (49,700 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 28.05.2007 um 22:55 Uhr   
Met de SLK alleen schade door vandalisme. Zoals ik hier al meer heb verteld is het embleem van de motorkap gestolen, waardoor die (en de zijschermen) opnieuw gespoten moesten worden.

Zelf heb ik schade veroorzaakt aan mijn leasebakkie destijds, ook een 206 (maar geen GTi) en ook de parkeergarage bij m'n toenmalige werk. Nota bene op de allereerste dag dat ik ermee naar m'n werk reed! Die parkeergarage is nogal krap en de neus van de 206 is niet te zien als je in de auto zit. Geen gelukkige combinatie dus! Ik draaide 'm zo tegen een betonnen kolom aan. Spatscherm links voor had een flinke deuk en lakschade.

Gelukkig dat het een leasebakkie was, want het heeft mij geen cent gekost. Het voelde alleen ontzettend lullig. Niemand had de auto nog gezien en collega's en familie enzo willen toch even kijken naar je nieuwe autootje. Zien ze dus zo'n lekkere vette deuk er in zitten, waarvan je moet toegeven dat je die er zelf ingereden hebt...

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 29.05.2007 um 12:01 Uhr   
Er lijkt bijna wel iets met die 206 te zijn waardoor je daar sneller schade mee rijdt dan met een andere auto! Ik meen het nog ook,...ik vind het opvallend hoeveel verhalen ik ken van mensen die met een 206 een lullige schade langs een muurtje of in parkeergarage of wat gehad hebben.

Heb ook eens gehad dat ik een smal gebogen straatje inreed (lage snelheid wel, 20 ofzo) en whop ineens het achterwiel de lucht in geschopt werd door de stoep,... wat ik met een andere auto ook nog niet eerder heb gehad. Lijkt wel of ie net wat anders draait dan andere auto's ofzo, de kont anders omgooit Of groter is dan hij aanvoelt ofzoiets,... het is in ieder geval met manouvreren wel uitkijken in een 206!

--
230K, 2000, 6-handbakker (40,300 km) + 206GTi (49,700 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 29.05.2007 um 15:52 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabrio-fan am 29.05.2007 um 15:53 Uhr ]



ESELKA schrieb:

Er lijkt bijna wel iets met die 206 te zijn waardoor je daar sneller schade mee rijdt dan met een andere auto!



Klopt........ ik ben met mijn 206CC ook (maar dan met de achterkant) tegen een betonnen pilaar in de parking op m'n werk gereden

Maar dat moet je in het licht zien van het feit dat er van de elf auto's die ik inmiddels op m'n naam heb gehad er maar één of twee géén schade hebben gehad, twee zelfs total loss .
Dus ik weet niet of bovenstaand feit nou zoveel zegt over de 206!
Het was trouwens niet altijd mijn schuld........

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 29.05.2007 um 21:38 Uhr   
Hallo,

Een verzoek aan allen om zoveel mogelijk bij het onderwerp te blijven en overige verhalen onder de chatbox te plaatsen of een nieuwe topic te openen!

Bij voorbaat dank,

Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 29.05.2007 um 21:54 Uhr   
Ik heb jaren schadevrij kunnen rondtoeren tot dat ik peugeot ging rijden. Met mijn rode 406 break reed ik achter op een Saab van een collega. Mijn bumper had een scheur. Hij had niets. Met mijn blauwe 406 twee schade veroorzaakt. Één keer achteruit met flinke vaart tegen een Taxi. Ik denk dat die al schade had. Zijn auto flink in elkaar. Mijn bumper en achterlicht kapot. De andere schade liep ik op bij het wegrijden van een parkeerplaats. Er stond een toeprand midden op de parkeerplaats om een boom te beschermen. De boom was echter weg, de stoeprand niet. Hierdoor reed ik mijn rechter dorpel aan gort. Mijn vrouw riep nog kijk uit. Ik nog zeggen dat doe ik toch altijd (boem).

Met huidige 807 reed ik op 5 december achteruit tegen een auto van het CBR gereden. Gelukkig viel de schade mee. Ik rij nu iets voorzichtiger op parkeerplaatsen en als ik achteruit rij.

Groeten,

Wim

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Michael_Lotus-SLK

Schreiberlevel:
Forenobertertianer
Forenobertertianer
Beiträge: 227
User seit 01.06.2004
 Geschrieben am 30.05.2007 um 15:43 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Michael_Lotus-SLK am 30.05.2007 um 15:52 Uhr ]



road-ster schrieb:

Hallo,

Een verzoek aan allen om zoveel mogelijk bij het onderwerp te blijven en overige verhalen onder de chatbox te plaatsen of een nieuwe topic te openen!

Bij voorbaat dank,

Richard

--



Ik vind het onaardig van je dat je al mijn posts hier weggehaald hebt
Richard. Zèlfs de onderstaande die toch echt helemaal on-topic was.

een plaatje zegt meer dan 1000 woorden http://www.lotuselan.nl/img/crx-crash.jpg

--
2000 MB SLK 200k & 1991 Lotus Elan SE (M100) & 2004 Toyota Yaris T-sport
Zie: lotuselan.nl voor een test SLK/Elan

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Michael_Lotus-SLK    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 30.05.2007 um 18:12 Uhr   
Hallo Michael,

Sorry, maar zo was het niet bedoeld en zeker zonder aanziens des persoons!
Misschien had ik die posting wel kunnen laten staan maar daarna dwaalden we toch echt af en ik was niet de enige die dat opviel........

Met vriendelijke groet,

Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Michael_Lotus-SLK

Schreiberlevel:
Forenobertertianer
Forenobertertianer
Beiträge: 227
User seit 01.06.2004
 Geschrieben am 30.05.2007 um 18:22 Uhr   
no hard feelings

--
2000 MB SLK 200k & 1991 Lotus Elan SE (M100) & 2004 Toyota Yaris T-sport
Zie: lotuselan.nl voor een test SLK/Elan

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Michael_Lotus-SLK    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :973
Mitglieder:    1
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.398.592

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Wie zahlst Du in kleinen Läden - Bäckerei, Metzgerei, Kiosk - am häufigste?

Mit Bargeld
Mobile Payment (Handy, Smartwatch...)
Bankkarte (giro-, ehm.ec-/Kredit-Karte)

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm