| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: De Peugeot van Groent |
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ) |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 04.10.2006 um 21:13 Uhr  
|
ESELKA schrieb:
Ja wie heeft er wat op of aan te merken op mijn Peugeot??
--
230K, 2000, 6-handbakker (36,000 km) + 206GTi (41,600 km)
http://www.nbr.demon.nl
Als je het eerlijk wil weten vind ik de ruimte tussen je spatbord en het wiel te groot......daar kan je een elftal in kwijt!!
Hem dezent verlagen ziet er sportiever uit en de wegligging komt het ten goede mits niet te extreem natuurlijk.
Richard
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720.
**Wantrouwen is een teken van zwakheid(Gandhi)**
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| Geschrieben am 04.10.2006 um 21:34 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 04.10.2006 um 21:38 Uhr ]
road-ster schrieb:
en ik mis een achterspoiler:
Mwah die mis ik zelf minder. Vooral in mijn kleur vind ik dat geen enorme aanwinst. Die gaat er sowieso niet opkomen. De enige zaken die ik zou overwegen zijn zwarte delen in kleur en verlagen. THANKGOD zijn in ieder geval de handgrepen in kleur. De minder gemotoriseerden hadden die ook nog in het zwart in die jaren.
Maarja dan zit je dus ook alweer op grofweg 1000 euro waarschijnlijk met die 2 ingrepen, en dan maar hopen dat je daarna tevreden bent en niet ineens een trillend stuur bij een bepaalde snelheid, rare taferelen,... bobbels in de lak op de gespoten delen, etc. Dat heb ik dan altijd,... als ik ergens wat aan ga doen wat goed is, wordt het een ramp.
If it aint broken...
Ohja en ik ga ook mijn antenne niet naar achter laten verplaatsen! Das een verschilletje die je niet zo gauw zal opvallen, maar die er wel is,... bij latere jaren zit ie ineens achterop ipv voorop.
--
230K, 2000, 6-handbakker (36,000 km) + 206GTi (41,600 km)
http://www.nbr.demon.nl | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ESELKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 04.10.2006 um 21:36 Uhr  
|
ESELKA schrieb:
Voor velagen ben je gelook ik ook al snel weer zo'n 500 euro kwijt toch? Met daarbij opnieuw uitlijnen...?
Was jouw SLK nu met die 18" ook nog verlaagd eigenlijk? (begin ik weer over de SLK... )
--
230K, 2000, 6-handbakker (36,000 km) + 206GTi (41,600 km)
http://www.nbr.demon.nl
Bijna 200 euro aan veren en arbeid 90 euro!!
Uitlijnen kost zo'n 50 euri......
De SLK is niet verlaagd maar ik kreeg al uitnodigingen uit Duitsland om proef te rijden met auto's die Eibach verlaagd waren!!
Zolang er niets aanloopt en al dat soort ongemakken dan is het in de toekomst mogelijk dat ik overstag ga.
Richard
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720.
**Wantrouwen is een teken van zwakheid(Gandhi)**
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| Geschrieben am 04.10.2006 um 21:45 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 04.10.2006 um 21:55 Uhr ]
Ja, net zolang tot het wel gaat aanlopen. Dan is er pas echt weinig speling in de wielkast, en wordt de SLK wel een enorm knallerige stuiterbak.
Het aparte is dat met al die wielkastruimte mijn 206 ook al zo knallerig is in de veren. Vooral van die richeltjes in de weg, bij een brug of wegdelen,... die worden nogal knallerig/hard opgevangen. Tis een ietwat merkwaardig veergedrag. Veel knalleriger dan mijn vorige autootjes en de SLK dat doet (de SLK is standaard behoorlijk comfortabel, zoals bekend). Iets grotere oneffenheden worden dan ineens weer heel comfortabel verwerkt door de Pug.
Hmm 350 euri in totaal aan 4cm omlaag zou ik er wel voor over hebben. Er zijn alleen nogal wat methoden van verlagen heb ik begrepen. Zou me daar ook nog in moeten verdiepen...
Met veren of met torsie? Dempers vervangen? Of alles, en wat voor merk/type...? En hoeveel precies? Kiezen is al nooit mijn sterkste punt geweest.
Een regelbaar Koni-verhaal is dan misschien een uitkomst. Maar daar weet ik ook het fijne niet van,... je moet je dan ook al gauw aan nieuwe dempers? En wat is dat verlagen met Torsie-verhaal?... wordt nog een uitzoekerij.
--
230K, 2000, 6-handbakker (36,000 km) + 206GTi (41,600 km)
http://www.nbr.demon.nl | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ESELKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :702 Mitglieder: 0 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK
| | |
| affil_r_u
| |
|
| google 160
| | |
|