Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 10.01.2005
| Geschrieben am 18.04.2006 um 18:40 Uhr  
| Gisteren was het prachtig weer dus open die kap.
Helaas moets de kap ook weer dicht , maar dat was een probleem , hij ging niet meer dicht.
Vanmorgen naar MB garage gereden , probleem was en is , Kabel gebroken van een van de sloten van de kofferdeksel.
Hadden bij MB nog nooit zo'n geval binnen gehad.
Zijn er onder ons die ook wel een probleem hebben gehad met het dak???
Ik hoop dat MB nederland het onderdeel in voorraad heeft anders denk ik dat wij helaas moeten afzeggen voor de Bloesemtocht . | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Okkie Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| Geschrieben am 18.04.2006 um 18:53 Uhr  
|
Okkie schrieb:
Gisteren was het prachtig weer dus open die kap.
Helaas moets de kap ook weer dicht , maar dat was een probleem , hij ging niet meer dicht.
Vanmorgen naar MB garage gereden , probleem was en is , Kabel gebroken van een van de sloten van de kofferdeksel.
Hadden bij MB nog nooit zo'n geval binnen gehad.
Zijn er onder ons die ook wel een probleem hebben gehad met het dak???
Ik hoop dat MB nederland het onderdeel in voorraad heeft anders denk ik dat wij helaas moeten afzeggen voor de Bloesemtocht .
Aad,
Da's even minder, alleen ik kan me de kabels niet voorstellen, waar lopen die dan? Ik dacht dat alles eigenlijk hydraulisch ging of met electromotoren, gaat het gewoon met touwtjes!
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Er zit een voordeel en een nadeel aan het forum. Je vind er veel oplossingen maar je hoor ook wat er allemaal aan kapot kan gaan.
Succes en hopelijk lukt het met de SLK voor Zondag, als grote MB klant heb je toch wel streepje voor
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling http://www.xs4all.nl/~pstb0059/ | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 10.01.2005
| Geschrieben am 18.04.2006 um 18:57 Uhr  
| De kabels die ik bedoel zijn die kabels die rechts en links zitten , waar je de kap met de hand dicht zou kunnen doen.
Je kan dus aan die kables trekken en dan ontgrendel je de sloten van de kofferdeksel.
die kabel bestaat uit twee delen ! voor hand en de ander zit nast aan het koffer meganisme.
Ik heb ook staat kijken hoe het allemaal zit daar achter de bescherm kasten. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Okkie Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 18.04.2006 um 19:06 Uhr  
| Hallo Aad,
Het probleem dat jij beschrijft komt zeker weinig voor maar het is wel vervelend dat het je nu overkomt. Als je nagaat dat zo'n dak wel duizenden keren getest is om de duurzaamheid te kunnen garanderen!!
Hebben ze bij de dealer geen voorraadsysteem waarin ze kunnen zien waar het desbetreffende onderdeel ligt in Nederland?
In ieder geval veel sterkte en hoop voor snelle oplossing!!
Groeten, Richard
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720.
*2. Internationale Bloesemtocht 2006*
***http://mwslk.de/etc/blt06/***
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 10.01.2005
| Geschrieben am 18.04.2006 um 19:09 Uhr  
| Philip , dat zijn inderdaad de noodkabels maar die bestaan uit twee delen een voor met de hand en de ander zit vast aan een elektro motor geloof ik die de kap bedient ,die moet een slot open maken als je de kap wilt sluiten.
het zit wel ingewikkeld in elkaar.
Maar gelukkig hebben ze monteurs die daar voor hebben gestudeerd.( hoop ik maar)
Ze zijn er wel bijna de hele dag meebezig geweest de mannen van MB.
Maar ik heb goede hoop dat het allemaal goed zal komen. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Okkie Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 10.01.2005
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 10.01.2005
| Geschrieben am 20.04.2006 um 15:39 Uhr  
| Richard ,
Ik heb met MB Nederland via de garage contact gehad over de kosten van het verhaal.
Ze vertelde mij dat het gewoon een kapot kabletje was dat kon breken , net zo als een gaskabel die kan ook breken ,
Van het mechanisme was toch niets stuk!!!!
MB op ze smalst.
Dus het komt er op neer dat ik gewoon de reparatie zelf kan betalen helaas. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Okkie Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 20.04.2006 um 17:16 Uhr  
|
Okkie schrieb:
Richard ,
Ik heb met MB Nederland via de garage contact gehad over de kosten van het verhaal.
Ze vertelde mij dat het gewoon een kapot kabletje was dat kon breken , net zo als een gaskabel die kan ook breken ,
Van het mechanisme was toch niets stuk!!!!
MB op ze smalst.
Dus het komt er op neer dat ik gewoon de reparatie zelf kan betalen helaas.
Aad,
Ik verbaas me al niet meer over hun standpunt want ze zullen coulance altijd afwijzen zelfs als er een schrijven is geweest van MB-NL zoals in mijn verhaal met het geluid van een koude start die 2 sec. aanhoudt en van de nokkenasversteller komt en die modificatie gaf volgens hun ook geen verbetering.......jammer een gemiste kans vind ik!!
Lukt het wel op nog op tijd bij de Bloesemtocht aanwezig te zijn?
Groeten, Richard
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720.
*2. Internationale Bloesemtocht 2006*
***http://mwslk.de/etc/blt06/***
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|