.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Hoe verkracht ik een SLK !!
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 448
User seit 21.06.2003
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 14.10.2005 um 22:21 Uhr   
Jezus wat bezielt mensen toch !!

Iemand anders ooit zoiets dergelijks gezien ??

Ruud v.d. Gouw

   

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an mbslknl    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Hans van Doorn

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 250
User seit 20.07.2003
 Geschrieben am 14.10.2005 um 22:27 Uhr   
Hallo Ruud,

Dit zal wel een nieuw soort GSM antenne zijn denk ik.

Hans

--
SLK 200 Final Edition mei 2003, Grijs Metalic, Navigatie VDO Dayton MS5000, Nappa lederen bekleding, Stoelverwarming, Airco, Telefoon, MB-radio10, Automaat-Tiptronic, Alarm klasse3

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Hans van Doorn    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 448
User seit 21.06.2003
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 14.10.2005 um 22:40 Uhr   
Afgrijselijk toch ??

Ga denk ik binnenkort een AMG lip bestellen, das tenminste wel mooi lol

Ruud

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an mbslknl    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 14.10.2005 um 22:40 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 14.10.2005 um 23:41 Uhr ]

Handig toch zo'n strijkplank op de kofferbak? Of is het een werkbank?

Tjah wat is nou de optimale look he voor de SLK,.. .zie ook het topic van Philip over AMG-styling. Men doet vanalles met de SLK. AMG-styling is gewoon een originele SLK R170 look natuurlijk,... maar je kunt er ook een SL of SLK R171 (lookalike) van maken.

Als ik het moet zeggen,... hmm ik vind de achterkant van de SLK R170 erg mooi, schuin van achter schitterend, zijkant ook mooi,... maar de voorkant bevalt me niet altijd even goed. Die had gewoon wat agressiever gemogen wel,... die te grote rond/vierkantige koplampen doen het nooit goed op een auto. Ik zit zelf te denken of het misschien niet mogelijk is net zoals in je achterlichten de oranje knipperlichten te vervangen door knipperlichten met een chrome laagje erop zodat het oranje niet doorschijnt,... misschien is dat wel vooral voor de voorkant een verbetering,... en voor achter misschien ook wel aardig,... al zijn dat detailverschilletjes. Ik wil aan die van mij verder niets doen in ieder geval! Ik vind em prima zo, en vind zelf de facelift uitvoeringen al een hele verbetering tov de pre-FL look.

Tevens zou ik de voorkant liever een paar cm hoger zien, zodat hij wat horizontaler ligt. Als je hem van de zijkant bekijkt en die bulten erbij ziet op de kap is hij mooier dan als je wat door de knien gaat bv en de bulten verdwijnen, dan wordt de voorkant wat ieler en te veel aflopend. Ik vind het mooi als hij wat meer op 1 horizontale lijn ligt de hele auto. OF hij had gewoon nog ietsjes langer gemoeten die voorkant of gewoon andere koplampen.
En ik denk trouwens dat met verlagen (en velgen) ook een hoop te bereiken is...zoals bij eigenlijk alle auto's.

Als ik dat plaatje van die blauwe hierboven zie heeft die van schuinachter wel een mooie aflopende lijn zo, dat kan ook schitterend zijn, maar dan moet je het wel goed doen. En je kan zeggen wat je wilt maar hij ziet er wel sportief uit zo! Alleen een werkbank achterop je kofferklep zetten is wat merkwaardig ja.

_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 28k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 448
User seit 21.06.2003
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 14.10.2005 um 22:44 Uhr   
Die bulten !!!!!!!!!!! Dat zijn de " powerdomes" en is 1 van de mooiste features van dit model SLK, vind ik !
Ze stammen nog van het heel oude model SL heb ik me laten vertellen.

Daarom vind ik de R171 ook veeeeeel minder mooi dan deze, maar ieder zijn smaak natuurlijk.

Ruud

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an mbslknl    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 14.10.2005 um 22:52 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 14.10.2005 um 23:00 Uhr ]

Die powerdomes!!!! Dat zijn gewoon bulten man, doe niet zo raar!
Haha,... als ze nou een functie hadden (of noodzakelijk waren) waren ze de naam powerdome waardig
Ik zit zelfs te denken, misschien was het wel mooier als het niet 2 van die langwerpige bulten waren (hihi) maar gewoon 1 grotere verhoging in de motorkap.... hmm

En ja die 2 powerbulten zaten ook op de 300SL. Die min of meer eerste supercar die er ooit gemaakt is met die vleugeldeuren. Dat wetende zijn ze natuurlijk wel ineens een stuk meer te waarderen he!

_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 28k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 14.10.2005 um 22:59 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 14.10.2005 um 23:42 Uhr ]

dus...

   

Let wel, in het zilver, zoals ze gewoon horen,... zoals elke Mercedes in het zilver hoort. Was vroeger al zo,... en elke poster, showmodel etc wordt ook altijd in het zilver neergezet. SLR McLaren op een stand / plateau ? ....zilver met rood leer...

_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 28k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 14.10.2005 um 23:15 Uhr   
Ik reed vandaag met de Swiffer achter een oud type SL. Een SL300... dus de goedkoopste uitvoering van begin jaren 90. Maar wat een suf ding is dat zeg.
Als je het op papier bekijkt al. 1650 kilo en 190pk/260koppel. Houdt al niet echt enorm over, maar de looks vooral. Hij ziet er bijna goedkoop uit, al zijn er dus ooit mensen geweest die daar meer dan 90,000 euro voor hebben betaald!! Hij had een donkerdere tint bumpers,... dat maakt het nog erger. En erachter rijdend leek hij wel iets naar rechts over te hellen. Het leek toch geen brik, verder zeer goede staat, maar het model ...!!?.... die stoffen kap is ook vreselijk met die rare kleine plastic extra zijruitjes achterin. Maargoed hijs evengoed wel grappig, blijft een dure Mercedes cabrio,... en ook dat model is in de juiste uitvoering en alles netjes in 1 kleur (liefst zilver natuurlijk ) wel mooi.

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 28k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 15.10.2005 um 00:26 Uhr   


groenteboer schrieb:

Tevens zou ik de voorkant liever een paar cm hoger zien, zodat hij wat horizontaler ligt.

En ik denk trouwens dat met verlagen (en velgen) ook een hoop te bereiken is...zoals bij eigenlijk alle auto's.



Hè! Meen je dat nou Groent!? De VOORKANT hoger? Volgens mij verlagen de meesten hem voor juist meer dan achter. Ik vind het juist schitterend dat hij een beetje schuin omhoog loopt naar de achterkant toe . Dat geeft hem wat agressiefs, wat katachtigs. Denk maar aan die cheetah die door z'n ellebogen zakt, neus bij de grond, klaar voor de sprong.
Als je hem horizontaler legt maak je hem een stuk minder spannend .

Ik heb overwogen hem te verlagen. Maar al die drempels in Nederland in aanmerking genomen heeft mij dat ervan doen afzien. Ken je die reclame van De Lotto: "Het grootste risico om miljonair te worden"? Waarin een man in een gele Lamborgini z'n vrouw met boodschappentassen laat uitstappen om over een drempel heen te kunnen komen haha? Daar moet ik dan altijd aan denken.
Ik rijd liever sportief dan dat mijn auto er sportief uitziet hoor. Dus met (relatief) lekker veel vaart over een drempel .

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 15.10.2005 um 00:32 Uhr   


groenteboer schrieb:

Tjah wat is nou de optimale look he voor de SLK,.. .zie ook het topic van Philip over AMG-styling. Men doet vanalles met de SLK. AMG-styling is gewoon een originele SLK R170 look natuurlijk,... maar je kunt er ook een SL of SLK R171 (lookalike) van maken.



Eigenlijk vind ik de lijnen van de R170 mooier dan die van de R171. Maar de R171 is toch ook wel gaaf hoor, weer een stuk moderner en wat meer ballen als ik het zo mag zeggen (tjonge, eigenlijk geen taal voor een vrouw, is ook niet mijn gewoonte )

Zelf vind ik de mijne helemaal af: grotere cq. prachtige velgen, bredere/plattere banden en aan de voorkant de CLK-grill.
Perfect, niets meer aan doen. Al het overige is teveel.
Even los van een AMG-styling, dat vind ik ook mooi.
Maar inderdaad: is een zaak van smaak .

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :631
Mitglieder:    1
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.385.641

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm