.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Mercedes Magazine
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 21.09.2005 um 09:19 Uhr   
Krijgt iedereen eigenlijk het Mercedes Magazine? Of alleen als je je SLK bij een MB-dealer hebt gekocht? Of zelfs dan niet eens misschien?
En lezen jullie het ook?

Ik kijk altijd als eerste of er wat in staat over de SLK of de SL. Zo niet, dan gaat hij onderaan de stapel. Maar dan kom ik hem toch weer eens een keer tegen en lees hem alsnog. Er staan best wel leuke artikelen in. Met veel interesse heb ik in het meest recente exemplaar (03-2005) het artikel over AMG-motoren gelezen. Het blijkt dat die helemaal met de hand gemaakt worden. Wist ik niet, ik dacht dat alles inmiddels gerobotiseerd zou zijn. "One man, one engine". De monteur die zo'n motor in elkaar zet plaatst ook z'n handtekening op het blok en bij bijvoorbeeld een V12 moet hij maar liefst 480 onderdelen in de juiste volgorde monteren .

Verder vind ik reportages over Mercedes oldtimers altijd heel lezenswaardig! Dit keer de 300D cabriolet uit 1951. Wat een wondermooie auto!! Voor een goed exemplaar betaal je nu zo'n 100.000 euro. Maar ja, er zijn er ook maar 707 van gemaakt. Je kunt je SLK wel voor 40 jaar wegzetten als aanvulling op je pensioen, maar ik vrees dat hij nooit zal vervierdubbelen in waarde, daarvoor zijn er teveel van gemaakt .

Door de verering van de overige MB-modellen prik ik een beetje heen: als ze gaan zeggen dat de nieuwe B opvalt door z'n schoonheid........ dan denk ik: jaaaaaaah, 't is goed hoor!!!
Ik ben niet zo'n Mercedofiel, 't is dat ze toevallig de SLK hebben, en verder zijn het natuurlijk prima auto's, maar dat zijn BMW's en Audi's over het algemeen ook.

Ik heb de redactie van Mercedes Magazine vorig jaar nog aangeschreven met de vraag of ze aandacht wilden besteden aan MBSLK.de. Ik hoopte op die manier wat extra toeloop naar ons forum te krijgen. Maar dat hebben ze geweigerd omdat ze stelden dat de bijdragen van SLK-rijders op het forum ook negatief over de SLK konden zijn, wat hun reputatie zou kunnen schaden.
Erg kinderachtig en ook kortzichtig als je het mij vraagt, want in het Peugeot-magazine wordt wél regelmatig melding gemaakt van de 206CC-club en wordt aandacht besteed aan georganiseerde evenementen. En reken maar dat de 206CC-clubleden op het forum vaak heel wat afklagen over hun 206CC. Maar dat heeft de populariteit van de auto en het ledenaantal verre van geschaad, integendeel. Er ontstaat op die manier juist een interactie tussen de rijder en de importeur en indirect misschien zelfs met de fabrikant. Als de rijders het idee hebben dat er naar ze geluisterd wordt en dat ze soms zelfs tegemoet worden gekomen in hun verzoeken is dat voor beide partijen alleen maar gunstig.

Dus Daimler-Chrysler, als jullie dit misschien lezen.........
En willen jullie dan alsjeblieft ook wat vaker over de SLK rapporteren?

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 21.09.2005 um 13:34 Uhr   
Hallo Joke,

Ik ontvang ook het Mercedes magazine ondanks dat ik beide SLK's niet bij de dealer heb gekocht! Waarschijnlijk kom je in een bestand als klant nadat je de onderhoudsbeurten bij hun laat uitvoeren.
Dit bestand is waarschijnlijk openbaar,want zo af en toe krijg ik lucratieve aanbiedingen in de bus van andere merken.
Zodra het magazine in de bus ligt lees ik het in één keer uit!!
Zoals je al opmerkte staan er soms leuke bijdragen in en word je op de hoogte gehouden van nieuwe modellen!
Ik wil ook nog wel een keer een poging wagen om onze club onder de aandacht te brengen van geïnteresseerde lezers.

groeten,

Richard.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 21.09.2005 um 14:03 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabrio-fan am 21.09.2005 um 14:04 Uhr ]



road-ster schrieb:

Dit bestand is waarschijnlijk openbaar,want zo af en toe krijg ik lucratieve aanbiedingen in de bus van andere merken.

Ik wil ook nog wel een keer een poging wagen om onze club onder de aandacht te brengen van geïnteresseerde lezers.



Ja, ik weet dat jij al die Jaguar en Porsche party's afloopt .
Ik heb sinds ik de SLK heb nog nóóit direct mail plus bijbehorende aanbiedingen van concurrerende merken gekregen .
Vreemd is dat, misschien valt Leerdam om wat voor reden dan ook sowieso niet in de doelgroep
- Te ver uit de buurt van de betreffende dealers?
- Te laag gemiddeld inkomen per hoofd?
- ..................


Succes met je pogingen bij Mercedes Magazine.

Groetjes,
Joke

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 21.09.2005 um 14:11 Uhr   
Ik heb als inwoner van Leerdam ook nog nooit direct mail en aanbiedingen ontvangen. Ik ontvang zelfs het MB magazine niet en dat terwijl ik de auto bij een MB dealer heb gekocht en in onderhoud heb.
Zou ik te weinig geld verdienen?
Gelukkig is er een verschil tussen hoeveel geld je verdient en hoeveel je ontvangt

Groetjes,
Marco

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 21.09.2005 um 17:23 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 21.09.2005 um 17:24 Uhr ]



AMG-roady schrieb:

Ik heb als inwoner van Leerdam ook nog nooit direct mail en aanbiedingen ontvangen. Ik ontvang zelfs het MB magazine niet en dat terwijl ik de auto bij een MB dealer heb gekocht en in onderhoud heb.
Zou ik te weinig geld verdienen?
Gelukkig is er een verschil tussen hoeveel geld je verdient en hoeveel je ontvangt

Groetjes,
Marco



Nee want dan zou ik em ook niet krijgen, en ik krijg em wel!
De laatste ligt hier nog in het plastic geloof ik,... tis een beetje zoals de Kampioen van de ANWB,... staat mooi in de papierbak. Zonde wel, verspilling. Al zal ik deze nog es inkijken als ik toevallig beneden zit op de bank en niets te doen heb ... misschien valt ie toch mee, dit was geloof ik nog maar de 2e die ik heb ontvangen.

--
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 28k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ardvw28

Schreiberlevel:
Forenobersekundaner
Forenobersekundaner
Beiträge: 326
User seit 01.02.2005
 Geschrieben am 21.09.2005 um 17:33 Uhr   
Hallo,

Ik ontvang ook geen magazine, maar ik heb dan ook de auto maar 1 maand op mijn naam gehad. Degene die de auto nu ten naam gesteld heeft, vanwege de verzekering, heeft al een mercedes, dus die zal geen twee boekjes krijgen waarschijnlijk.

Ik lees het wel altijd even vluchtig door inderdaad, maar wordt ook moe van die fantastische verhalen over de nieuwe A- of B-klasse, wat naar mijn mening geen echte mercedessen zijn.

Ik kan alleen niet begrijpen Joke, dat je de CLS bijvoorbeeld niet mooi vindt. Deze is toch wel heel apart en geen Audi look-a-like zoals de nieuwe Mercedes S klasse.

Raar inderdaad dat ze niks over het forum willen vermelden en dat ze dus doodsbang zijn dat mensen er achter komen dat de kwaliteit soms te wensen over laat, wat volgens mijn mening nog wel meevalt in mijn geval tot op heden, klop klop klop. Ze gaan daarbij voorbij aan het feit dat ze ook meer mensen bij de dealer kunnen verwachten, als hier wordt gezegd dat bijvoorbeeld een beurt wel meevalt of dat onderdelenprijzen gunstig zijn. Toch misschien gemiste inkomsten. Kan me niet voorstellen dat mensen bij de dealer wegblijven om verhalen van hier, die waren er toch al niet heen gegaan waarschijnlijk.

Groeten,

Ard

--
Ard, SLK 200 rood 1996, chassisnummer ..0000615

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ardvw28    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 21.09.2005 um 18:50 Uhr   


ardvw28 schrieb:
Ik kan alleen niet begrijpen Joke, dat je de CLS bijvoorbeeld niet mooi vindt. Deze is toch wel heel apart en geen Audi look-a-like zoals de nieuwe Mercedes S klasse.



Oh, begrijp me niet verkeerd hoor Ard, ik vind de CLS een bijzonder mooie en aparte auto, en ik draai nog steeds mijn hoofd om als ik er één zie rijden, maar verder heb ik er niets mee, mijn hart gaat er niet sneller van kloppen en hij staat niet op mijn verlanglijstje (mocht ik geld in overvloed hebben ).

Mijn schaarse vrije tijd steek ik dan liever in het lezen van een artikel over (voor mij) écht leuke auto's!

Joke

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 21.09.2005 um 18:53 Uhr   


AMG-roady schrieb:

Ik ontvang zelfs het MB magazine niet en dat terwijl ik de auto bij een MB dealer heb gekocht en in onderhoud heb.



Je krijgt de mijne wel, ik heb hem uit en anders gaat hij toch maar bij het oud papier.
Als je het blad zou willen ontvangen moet je volgens mij je dealer even bellen, ik denk dat hij je ervoor had moeten aanmelden.

Groetjes,
Joke

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 21.09.2005 um 19:49 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:

<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabrio-fan am 21.09.2005 um 14:04 Uhr ]</font>



road-ster schrieb:

Dit bestand is waarschijnlijk openbaar,want zo af en toe krijg ik lucratieve aanbiedingen in de bus van andere merken.

Ik wil ook nog wel een keer een poging wagen om onze club onder de aandacht te brengen van geïnteresseerde lezers.



Ja, ik weet dat jij al die Jaguar en Porsche party's afloopt .
Ik heb sinds ik de SLK heb nog nóóit direct mail plus bijbehorende aanbiedingen van concurrerende merken gekregen .
Vreemd is dat, misschien valt Leerdam om wat voor reden dan ook sowieso niet in de doelgroep
- Te ver uit de buurt van de betreffende dealers?
- Te laag gemiddeld inkomen per hoofd?
- ..................


Succes met je pogingen bij Mercedes Magazine.

Groetjes,
Joke


Hallo Joke,

Binnenkort verwacht ik weer de jaarlijkse uitnodiging van Jaguar op de
lokatie Munsterhuis Exclusief te Zwolle!!
En zeker nu m'n pa een CLK-430 Sport heeft gekocht,kan dat als goeie
klanten van MB alleen maar leuker worden.
Over inkomen doe ik geen uitspraken.......

Groetjes,

Richard.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 21.09.2005 um 22:18 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:
Ik heb sinds ik de SLK heb nog nóóit direct mail plus bijbehorende aanbiedingen van concurrerende merken gekregen .



Nou jaaaaaa zeg, het toeval is de wereld nog niet uit!
Vertel ik vanmorgen net dat ik nog nooit direct mail van exclusieve automerken heb gehad sinds ik de SLK rijd...... ik kom net thuis en wat ligt er bij de post?
Een uitnodiging van de Saab-dealer te Gorinchem voor de introductie van de nieuwe Saab 9-3 Sport Estate!!

Niet dat ik ga hoor, helaas geen tijd voor dit soort uitjes (oftewel: geen tijd is een kwestie van andere prioriteit )

Groetjes,
Joke

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :919
Mitglieder:    3
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.272.529

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Bist Du bereit, für mehr Tierwohl auch mehr Geld beim Fleischkauf auszugeben?

Ja
Nein, ich esse oder kaufe kein Fleisch
Nein, andere Gründe

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm