.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Hoe is jouw SLK verzekerd en tegen welk bedrag?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 08.09.2005 um 21:20 Uhr   
Goedeavond SLK-vrienden,

Hoe hebben jullie een kostbaar bezit als de SLK verzekerd en wat moet je daar voor neer tellen?
Mijn SLK is all-risk verzekerd met 80% noclaim en is gedurende 3 jaar verzekerd tegen de waarde waarvoor ik hem heb aangeschaft!!
Dit kost mij maandelijks 56 euro......

Groetjes,

Richard.



--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 08.09.2005 um 21:30 Uhr   
Ela Ricardo,

Ik heb de mijne uiteraard Allrisk verzekerd,...tegen een veels te hoog bedrag. Netto weet ik het niet precies, maar toen ik hem een half jaar geleden aanschafte was het tegen de 2000 euro,... een aantal maanden later ging ik weer een stapje no-claim omhoog en dat scheelde best wat! Ik zit nu op iets van 1600-1700 Euro (eerder 17 dan 16 waarschijnlijk) per jaar! Ja het is allemaal niet nix.

De Swiffer is overigens WA+ voor een veel lager bedrag! 330 Euro/jr ongeveer.

Dus de verzekering is blij met mij Maargoed het is ze enigszins "gegund" want ze hebben me met een diefstal genoeg uit moeten keren!

--
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 28k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 08.09.2005 um 21:41 Uhr   


groenteboer schrieb:

Ela Ricardo,

Ik heb de mijne uiteraard Allrisk verzekerd,...tegen een veels te hoog bedrag. Netto weet ik het niet precies, maar toen ik hem een half jaar geleden aanschafte was het tegen de 2000 euro,... een aantal maanden later ging ik weer een stapje no-claim omhoog en dat scheelde best wat! Ik zit nu op iets van 1600-1700 Euro (eerder 17 dan 16 waarschijnlijk) per jaar! Ja het is allemaal niet nix.

De Swiffer is overigens WA+ voor een veel lager bedrag! 330 Euro/jr ongeveer.

Dus de verzekering is blij met mij Maargoed het is ze enigszins "gegund" want ze hebben me met een diefstal genoeg uit moeten keren!

--
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 28k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi


Gloeiende kolen Nils,

Dat is géén kattepis......
Op het internet kun je bij http://www.vergelijk.nl de premie uitrekenen die wordt
vergeleken bij 80 maatschappijen!!
En je kan de Swift als 2. auto verzekeren........

Richard.


--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 08.09.2005 um 21:56 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 08.09.2005 um 21:57 Uhr ]

Ja ik vind nog geen 700 euro/jr dan weer idioot weinig, helemaal vergeleken met mij dan. En ik heb nog "personeelskorting" ook! Mijn pa die zijn hele leven al claimloos rondrijdt had op inet gekeken en hij zei dat ie op zo'n 950/jr uitkwam voor mijn SLK.
Volgens mij als ik op 80% no-claim zit, zit ik nog steeds echt niet op de 700 euro/jr maar eerder 1000 of 1100 ofzo,... maargoed dat weet ik nog niet,... en we doen er nix aan.

En vwb dat 2e auto,... kweenie precies of ze daar dan anders mee rekenen dan met een enkele auto. Ik heb het wel genoemd en hij vd verzekering had het er ook wel over,... en 330 vind ik noueenmaal geen gekke prijs voor een autootje waar toch GTi op staat. Die zijn doorgaans al een stukkie duurder in verzekering dan de zwakker gemotoriseerde versies. De Rallye betaalde ik WA+ tot een half jaar terug (voor de SLK dus) zo'n 500 euro/jr voor, dus dan vin ik die 330 nog niet zo gek! Maar dat bedrag weet ik nog neit 100% zeker,... tis me wel voorgerekend, maar ik moet de papieren nog invullen en opsturen waarna de uiteindelijke offerte in de bus zal vallen.

--
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 28k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenquintaner
Forenquintaner
Beiträge: 86
User seit 05.06.2005
 Geschrieben am 08.09.2005 um 21:56 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von SLKram am 08.09.2005 um 22:07 Uhr ]



road-ster schrieb:

Goedeavond SLK-vrienden,

Hoe hebben jullie een kostbaar bezit als de SLK verzekerd en wat moet je daar voor neer tellen?
Mijn SLK is all-risk verzekerd met 80% noclaim en is gedurende 3 jaar verzekerd tegen de waarde waarvoor ik hem heb aangeschaft!!
Dit kost mij maandelijks 56 euro......

Groetjes,

Richard.



Hoi Richard,

Dit begrijp ik niet helemaal, leg eens uit, verzekerd voor de waarde waarvoor jij hem aangeschaft?
Wat zijn de valkuilen in deze???

En nog maar een keer de opmerking die ik al eerder gemaakt heb, denk erom niet alle verzekeringsmaatschappijen verzekeren het dak van de SLK!!
Een puntje van aandacht!

Ik Betaal All-risk €63 per maand tegen de normale aanschafwaarde + alle extra opties incl dak Met 80% noclaim

Grt Andre

--
SLK 230 03-1998 88000km Fabrieks Full option automaat

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an SLKram    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 08.09.2005 um 22:02 Uhr   


SLKram schrieb:



road-ster schrieb:

Goedeavond SLK-vrienden,

Hoe hebben jullie een kostbaar bezit als de SLK verzekerd en wat moet je daar voor neer tellen?
Mijn SLK is all-risk verzekerd met 80% noclaim en is gedurende 3 jaar verzekerd tegen de waarde waarvoor ik hem heb aangeschaft!!
Dit kost mij maandelijks 56 euro......

Groetjes,

Richard.



Hoi Richard,

Dit begrijp ik niet helemaal, leg eens uit, verzekerd voor de waarde waarvoor jij hem aangeschaft?
Wat zijn de valkuilen in deze???

Grt Andre

--
SLK 230 03-1998 88000km Fabrieks Full option automaat


Hallo Andre,

Hij is verzekerd gedurende 3 jaar voor diefstal en andere ongemakken voor 30.000 euro!!! De enigste voorwaarde is een klasse-3 alarm en max.12.000km per jaar....

Richard.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 08.09.2005 um 22:09 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 09.09.2005 um 17:56 Uhr ]



groenteboer schrieb:

<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 08.09.2005 um 21:57 Uhr ]</font>

Ja ik vind nog geen 700 euro/jr dan weer idioot weinig, helemaal vergeleken met mij dan. En ik heb nog "personeelskorting" ook! Mijn pa die zijn hele leven al claimloos rondrijdt had op inet gekeken en hij zei dat ie op zo'n 950/jr uitkwam voor mijn SLK.
Volgens mij als ik op 80% no-claim zit, zit ik nog steeds echt niet op de 700 euro/jr maar eerder 1000 of 1100 ofzo,... maargoed dat weet ik nog niet,... en we doen er nix aan.

En vwb dat 2e auto,... kweenie precies of ze daar dan anders mee rekenen dan met een enkele auto. Ik heb het wel genoemd en hij vd verzekering had het er ook wel over,... en 330 vind ik noueenmaal geen gekke prijs voor een autootje waar toch GTi op staat. Die zijn doorgaans al een stukkie duurder in verzekering dan de zwakker gemotoriseerde versies. De Rallye betaalde ik WA+ tot een half jaar terug (voor de SLK dus) zo'n 500 euro/jr voor, dus dan vin ik die 330 nog niet zo gek! Maar dat bedrag weet ik nog neit 100% zeker,... tis me wel voorgerekend, maar ik moet de papieren nog invullen en opsturen waarna de uiteindelijke offerte in de bus zal vallen.

--
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 28k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi


In eerste instantie kwam ik bij Delta Loyd op een premie van 124 euro/maand. De vrouw in kwestie zei dat ik zelf koos voor zo'n dure auto!
Via internet kwam ik op een premie van 76 euro.....
Mijn adviseur heb ik er toen op gezet die de markt kent en die kwam met dit lucratieve aanbod.....ruim de helft van de eerste offerte!!

Shoppen met verzekeringen loont zeker.....

Richard.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 08.09.2005 um 22:15 Uhr   


SLKram schrieb:

<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von SLKram am 08.09.2005 um 22:07 Uhr ]</font>



road-ster schrieb:

Goedeavond SLK-vrienden,

Hoe hebben jullie een kostbaar bezit als de SLK verzekerd en wat moet je daar voor neer tellen?
Mijn SLK is all-risk verzekerd met 80% noclaim en is gedurende 3 jaar verzekerd tegen de waarde waarvoor ik hem heb aangeschaft!!
Dit kost mij maandelijks 56 euro......

Groetjes,

Richard.



Hoi Richard,

Dit begrijp ik niet helemaal, leg eens uit, verzekerd voor de waarde waarvoor jij hem aangeschaft?
Wat zijn de valkuilen in deze???

En nog maar een keer de opmerking die ik al eerder gemaakt heb, denk erom niet alle verzekeringsmaatschappijen verzekeren het dak van de SLK!!
Een puntje van aandacht!

Ik Betaal All-risk €63 per maand tegen de normale aanschafwaarde + alle extra opties incl dak Met 80% noclaim

Grt Andre

--
SLK 230 03-1998 88000km Fabrieks Full option automaat


Dat klopt......in eerste instantie was sprake van overdekt stallen,maar na telefonisch navragen bleek dit niet nodig i.v.m. klasse-3 alarm+certificaat!!

Richard.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 08.09.2005 um 22:24 Uhr   
Groenteboer schrieb:

en 330 vind ik noueenmaal geen gekke prijs voor een autootje waar toch GTi op staat. Die zijn doorgaans al een stukkie duurder in verzekering dan de zwakker gemotoriseerde versies. De Rallye betaalde ik WA+ tot een half jaar terug (voor de SLK dus) zo'n 500 euro/jr voor, dus dan vin ik die 330 nog niet zo gek!

In de verzekeringswereld gaat een zwarte lijst rond waar inderdaad de GTI
opstaat en dus kan rekenen op een hogere premie!!
Daarom kozen wij als tieners voor een Turbo.........

Richard.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenquintaner
Forenquintaner
Beiträge: 86
User seit 05.06.2005
 Geschrieben am 08.09.2005 um 22:24 Uhr   


Hallo Andre,

Hij is verzekerd gedurende 3 jaar voor diefstal en andere ongemakken voor 30.000 euro!!! De enigste voorwaarde is een klasse-3 alarm en max.12.000km per jaar....

Richard.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.



Hoi Richard,

Denk dat we qua premie niet ver uit elkaar zitten.
Kunnen nog kleine verschillen in zitten door wel of geen inzittendeverzekering etc.
En inderdaad de klasse-3 alarm is bij mij ook verplicht, maar dat is standaard voor de verzekering van een auto met een nieuw waarde van boven €50.000,-.
De duur van de verzekering is voor mij 1 jaar.


Overigens heb ik wel gemerkt dat verzekeringsmaatschappijen traag zijn met melde aan de RDW.
Kreeg al keurig een brief(een voor aankondiging van een 'leuke' bekeuring) van het RDW dat ik onverzekerd rond reed.
Ja niet dus! maar de maatschappij was te laat met melden!

Zwaai
Andre

--
SLK 230 03-1998 88000km Fabrieks Full option automaat

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an SLKram    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :791
Mitglieder:    4
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.360.610

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Magst Du Spargel?

Ja
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm