.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Aantal nederlanders in Fahrerverzeichnis drastisch gedaald van 61 naar 55
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.11.2005 um 23:04 Uhr   
Als ik de SlK geparkeerd ziet staan (in file richting) tussen andere auto's vind ik hem ook stoer, schuin van achteren en laag. Pas stond hij tussen 2 SUV,s in een X5 en een Volvo, leek wel een lambo!
Wel of geen vrouwen auto ik ben er blij mee, trouwens mijn vrouw ook en die doet er door de weeks bootschappen mee, dat heb je als je in een klein dorp woont maar in het weekeinde is ie van mij! Dus toch meer een vrouwen auto

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 06.11.2005 um 23:09 Uhr   
Hehe ja kicke is dat he, op zichzelf valt het minder op maar tussen andere autos in zie je hem ineens van een heel andere kant! Viel mij voor het eerst op toen ik bij mijn ouders in de straat geparkeerd stond met allemaal autootjes eromheen als een oude corsa, oud golfje, etc,.... mannn wat een indrukwekkende lage sportwagen is het dan!

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 06.11.2005 um 23:17 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabrio-fan am 06.11.2005 um 23:18 Uhr ]

Jaaah, je ziet veel cabrio's met vrouwen erin rijden. Vrouwen hebben gewoon een hele goede smaak .
Dus ik kan jullie alleen maar comlimenteren met je keus .

Persoonlijk vind ik de 1-serie van BMW ook erg mooi, lekker stoer. Heeft wat van de Z3-coupé die het helaas niet gered heeft maar die ik schitterend vind!
Maar ook in die 1-serie zie je heel vaak vrouwen rijden. Dus over goede smaak gesproken........

Misschien is de SLK te klein naar de smaak van veel mannen? Die zien hun auto toch graag als verlengstuk van eh....... .
Of ze vinden hem te comfortabel? Lekker spartaans, dat zou zogenaamd stoer en mannelijk zijn, lekker afzien haha!
Ja, dat zal het zijn: ze willen óf een groooote comfortabele auto, óf een kleine spartaanse. Maar klein en comfortabel.........



Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.11.2005 um 23:27 Uhr   
Hallo Joke,

Dat zijn fases in je leven die je doorloopt ook jij hebt die tijd meegemaakt met je Swift GTI die spijkerhart geveerd was en een flinke installatie aan boord om indruk te maken op de mannen!!!

Een spreuk die me altijd is bijgebleven is deze:

Wie wat bereiken wil rijdt.........,wie wat bereikt heeft rijdt Mercedes!!!

Groetjes,

Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 06.11.2005 um 23:28 Uhr   
Ik zit altijd in een aantal fases tegelijk, maar indruk maken ho maar

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.11.2005 um 23:36 Uhr   
Had meer het beeld van Mercedes (buiten de SLK) bouwvakkerauto en taxi's
Een vriend van mij, autokenner en verkoper ervan onder elke 200 zit een trekhaak. Voor de beton molen.
Ik heb nog steeds niet bereikt wat ik wil maar rij wel in een Mercedes en zo zijn er volgens mij velen (zie de 190) dus dat gaat ook niet op.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 06.11.2005 um 23:48 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 06.11.2005 um 23:51 Uhr ]

Nou ik had nix met het merk Mercedes (mijn pa wel, die is er lyrisch van, al heeft ie er zelf nooit 1 gehad, zijn pa wel velen),... inderdaad ik had ook meer het plaatje van Taxi's / zigeuners en onze zuidelijke medemens bij het merk Mercedes. Veelal fout volk enzo.

Dat is inmiddels wel veranderd moet ik zeggen. Ik merk nu pas dat dat allemaal erg meevalt, er rijdt ook veel heel behoorlijk volk in merk je dan. Ik vind daarom het merk Mercedes al een stuk aardiger inmiddels.

Het is fantastisch om te zien wat voor history het merk heeft en wat voor een naam het toch heeft, ondanks toch dat plaatje dat er bestaat bij het merk wat ik hierboven noemde. Toch als je zegt dat je een Mercedes hebt of mensen niet weten wat voor auto het is die je hebt en je zegt Mercedes dan maakt dat gewoon indruk. Ik vind de kwaliteit van de auto ook op een zeer hoog niveau staan als ik het allemaal zo heb meegemaakt de afgelopen 8 maanden. Mercedes heeft die naam ook wel opgebouwd van enrom goede betrouwbare auto's te bouwen. Al zijn er in de jaren 90 ook wel wat minder goeie types op de markt gebracht naar het schijnt...

Maargoed, laten we eerlijk zijn, het is ook belachelijk duur spul, in ieder geval nieuw. Dus daar mag je best wat voor terugkrijgen!
De R171 gaat al helemaal veels te ver en ik begrijp niet dat die verkocht wordt (al weet ik de verkoopcijfers niet, je ziet ze ook niet erg veel rijden eigenlijk).

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.11.2005 um 23:55 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 07.11.2005 um 00:01 Uhr ]

Het mooie van Mercedes is dat hoe oud je ze ook ziet rijden ze zien er onderhouden en verzorgt uit, iedereen hoe oud ook is trots dat hij in een "Ster" rijd
Hij wordt ook gekocht als betrouwbaar, ik heb een half jaartje even in een C (vorige model) gereden. Toen ik hem te koop zette kwamen er alleen Marokanen en Turken op af, waarom? Ze rijden er mee naar Turkije en Maroko, bepakt. Die moet het wel even blijven doen, betrouwbaar dus.

Ik ben ook een trotse MB bezitter

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 07.11.2005 um 23:44 Uhr   


road-ster schrieb:

Hallo Joke,

Dat zijn fases in je leven die je doorloopt ook jij hebt die tijd meegemaakt met je Swift GTI die spijkerhart geveerd was en een flinke installatie aan boord om indruk te maken op de mannen!!!

Een spreuk die me altijd is bijgebleven is deze:

Wie wat bereiken wil rijdt.........,wie wat bereikt heeft rijdt Mercedes!!!



Wat die spreuk betreft ben ik het niet met je eens. Een Mercedes is nog geen Mercedes. Oftewel: je hebt Mercedessen in alle prijsklassen. Als je voor ettelijke duizenden euro's een oud beestje koopt heb je toch een Mercedes. Heb je dan meer bereikt dan iemand met een spiksplinternieuwe 645ci? Dacht het niet!

Aan Mercedes kleeft een hoop snobbisme, dat staat me van het merk tegen. Ik houd eigenlijk helemaal niet van Mercedes. De enige Mercedessen die ik echt mooi vind zijn de beide SLK-modellen en de SL. Al komen ze nu wel met wat aansprekender modellen.

Ik ben het helemaal met Groent eens: een groot aantal merken heeft wel één of twee zeer leuke modellen (voor mij het liefst sportieve modellen met idem dito motor) maar ook een hoop verschrikkingen
Ik hecht mij aan geen enkel merk van geen enkele nationaliteit. Anton werkt voor Mitsubishi en ik kan daar voordelig in rijden. Maar er zit geen model bij dat me aanspreekt. Als ze nog eens met een leuke sportwagen komen wil ik het overwegen. Daarnaast moet de prijs natuurlijk passen. Ik vind een DB7 of DB9 het einde, maar dat is gelijk het einde van mijn geld. Sterker nog...... ik kom niet veel verder dan het begin haha!

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 07.11.2005 um 23:45 Uhr   


groenteboer schrieb:

Ik zit altijd in een aantal fases tegelijk, maar indruk maken ho maar



Je moet ook geen indruk hoeven te maken met je auto maar gewoon met jezelf.
Is dat een troost?

Doei,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :621
Mitglieder:    5
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.465.534

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Hast Du schon einmal Karaoke gesungen?

Ja
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm