.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Kort pruttelgeluidje bij uit laten rijden naar zeer lage snelheid.
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 01.09.2005 um 18:05 Uhr   


groenteboer schrieb:

Nou, prutteltje is er weer, dus toch niet opgelost.
Vwb een goedkoop autootje erbij, ik kon mij niet inhouden en heb vandaag een veel te oud, veel teveel km-achter-de-rug-hebbend autotje gekocht bij een beetje vaag handelaartje zonder enige garantie of wat ook voor nog best een aardige smak geld.
Over IMPULSAANKOOP gesproken! Nougoed,... ik zie het zelf ook als soort van testcasus, ... met het idee dat als deze niet zo goed/betrouwbaar is als hij lijkt, ik (hopelijk) NOOIT meer zoiets doe en alleen nog maar MET garantie bij een dealer een auto koop, en al helemaal geen 2e autootje die je niet echt nodig hebt.
We zien wel dus... voorlopig even wisselende gevoelens over deze impuls!

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker, 28.000 km, leer zwart/rood, airco, stoelverw.,...en gem verbruik 1:12,5!


Hoi Nils,

Dat geluid kan ook afkomen van het hitteschild wat om een katalysator is gemaakt......gisteren had een collega hetzelfde probleem en kon simpel worden opgelost door het op enkele strategische punten vast te lassen!!
Veel succes met de tip.....

Richard.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 03.09.2005 um 22:57 Uhr   
Nou dit is em dan, vandaag opgehaald,...
Een zwarte susie 1.3 gti uit '93 ! Lang leve de lol dus.
Voor de duidelijkheid dit is niet ter vervanging van de SLK, waar ik soms nog wel eens van denk waarom ik die in godesnaam heb gekocht, dat ding hoort achter glas te staan, of op een draaiplateau en niet bij mij in handen te zijn,... is eigenlijk veels te duur.
Toch in een opwelling en tijdens een opvlieger heb ik dan besloten er een autootje bij te nemen,... GOD KNOWS WHY hehe,... maar het is je hobby of het is het niet he. Was altijd al gek op me Rallyetje zoals ik vaker heb genoemd, nog nooit zo'n leuk autootje gereden (behalve misschien s2000, maar das op een andere manier leuk).
Ik ben gek op je niet al te schuldig hoeven voelen tijdens het rijden. Ik kan het niet helpen maar met de SLK rij ik minder prettig en met een minder fijn gevoel dan in een goedkoop bakkie. Vooral omdat het allemaal zoveel kost en ik bijna continue bang ben dat er een steentje een deukje achter gaat laten of wat ook. Ook durf ik bijna nergens te parkeren, en niet tussen andere auto's in. Ik ben een beetje raar, ik weet het. Maargoed nu met deze nieuwe aanwinst, je mag het ook grote gok noemen, hoop ik ook de nodige km's te kunnen maken. Het ding is oud, veel km's maar ik ben er nu al verliefd op. Al startte hij net al niet in 1x en zit er een taketaketak geluidje in ineens, vooral te horen bij stilstaan/stationair. HOPEN dat het nix ernstigs is.
Keuze voor deze auto, een Rallye is gemiddeld vaak net iets duurder, had ik al gehad ook, deze zou in de sprint sneller moeten zijn (0-100 in 8,6!!), luxer uitgevoerd, kan meer toeren maken, 8000 !! zou zuiniger zijn, en ik lees er regelmatig wat over en alleen maar positief, ook Joke was er positief over begreep ik. Leuke aan deze zijn vooral de grote serbring, de splinternieuwe totaal onbeschadigde velgen en mooie bandjes en zwarte kleur. Interieur is nagenoeg als nieuw, buitenkant wat beschadigingetjes maar das prima en niet gek bij zo'n autootje.

Maar ik ga even verder met duimen dat het allemaal goed zal gaan en ik er nog een tijd van mag genieten en niet gedwongen wordt er een hoop geld in te steken, veel met problemen te zitten en er wellicht al heel snel afstand van zal moeten doen. Hij rijdt te goed en ziet er te netjes uit en ik wil er gewoon van kunnen genieten!! Wish me luck!

   

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker, 28.000 km, leer zwart/rood, airco, stoelverw.,...en gem verbruik 1:12,5!

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 04.09.2005 um 12:07 Uhr   


groenteboer schrieb:

Nou dit is em dan, vandaag opgehaald,...
Een zwarte susie 1.3 gti uit '93 ! Lang leve de lol dus.

......... ik ben er nu al verliefd op.

.......ook Joke was er positief over begreep ik.


Kijk nou toch jij mafkees, je hebt er gewoon een auto bij gekocht!

Oh, ik ben wel jaloers op je hoor, je bezit nu (qua auto's dan hè) de twee grote liefdes van mijn leven
Je hebt waarschijnlijk de thread gelezen waarin ik over míjn zwarte Swift GTI schreef. Ik heb ook nog een rode gehad, maar de zwarte had ik verlaagd (spijkerhard geveerd, comfort ho maar ), vierpuntsgordels erin, sportstoelen en-stuur, kanjer van een geluidsinstallatie met subwoofer en weet ik al niet what else......
Een waanzinnig autootje, een bommetje op wielen.

Maar let op, toen was ik de power van de SLK230 nog niet gewend, misschien als ik er nu weer in zou rijden dat hij zwaar teleurstelt met z'n ca. 100 pk. Ik koester hem dus maar als een dierbare herinnering.
Ik ben benieuwd hoe jij zelf de accelleratie ervaart in vergelijking tot je 230. Hou me op de hoogte.

Alvast heel veel plezier ermee!

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 04.09.2005 um 19:55 Uhr   
Hallo Nils,

Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe speelgoed!!
Wil je alleen de volgende keer hier een nieuwe thread van maken,daar dit niets met het onderwerp te maken heeft.
Degene die dit onderwerp als zoekopdracht geeft,heeft niets aan deze
bijdrage....... bij voorbaat dank!!

Mvr gr,

Richard.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 04.09.2005 um 20:17 Uhr   
Ah tja, das altijd moeilijk te bekijken he wat meer of minder op prijs gesteld wordt. Ik vond het geinig mee te delen, maar om daar op een SLK forum een aparte thread voor aan te maken, dacht dat dat juist eerder minder op prijs gesteld zou worden danwel minder de voorkeur aan gegeven zou worden. Der wordt in threads wel meer offtopic en onzin geleuterd... maar zouden we dat allemaal niet doen dan is er hier al helemaal weinig te beleven natuurlijk met zo weinig mensen. Dus vandaar mijn keuze er maar geen apart onderwerp van te maken! Begrijp jem? Maar met het pruttelgeluidje heeft het inderdaad bar weinig te maken...

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker, 28.000 km, leer zwart/rood, airco, stoelverw.,...en gem verbruik 1:12,5!

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 04.09.2005 um 21:09 Uhr   
Hoi Nils,

Het is niet persoonlijk bedoelt maar Torsten heeft mij enige richtlijnen
gegeven waarmee ik moet werken!
En één daarvan is dat een bijdrage wel moet aansluiten bij het onderwerp anders word het een ondoorzichtig verhaal........

Veel plezier met je aanwinst!

Richard.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 04.09.2005 um 21:13 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 04.09.2005 um 21:44 Uhr ]

Sorry Richard, dan ga ik nog even door hier dit keer, nu niet zo handig er nog een nieuw topic van te maken. Volgende keer wordt zoiets een NIEUW topic Of jij moet er eentje van willen maken, als je die mogelijkheid hebt om alles te verplaatsen...?

In antwoord op Joke's vragen:

Vergelijk met de Benz,...hmm,.... inderdaad is het net wat je gewend bent,... ik vond de Rallye na mijn toch wel trage 2 liter 306cab een hele verademing en echt lekker snel.
Ik denk dat deze Swift redelijk vergelijkbaar is qua prestaties met de 106 Rallye. Op papier een seconde sneller in de sprint maar dat geloof ik niet zo. Er gaan ook verhalen dat Pug dat anders meet, met volle tank en 1 passagier erbij ofzo en andere merken weer niet...maar of dat waar is...? De Rallye heeft wat meer koppel, en dat merk ik ook wel. Dat was echt crossen met heerlijke "throttle-response". Tis alleen moeilijker vergelijken omdat ik die niet tegelijkertijd rij.

Met de Benz is het geen vergelijk natuurlijk. De Swift komt nu niet echt heel snel over. Meer ..ehm wel OK... omdat ik die shitload koppel van de 230K gewend ben en de souplesse waarmee hij vaart meerdert. Maar heb nu sinds de Swift geen SLK meer gereden, moet ik morgen ofzo weer es doen hehe. Toch is die Swift een heel leuk karretje om te rijden. Hij pakt wel pas laat op met de koppeling, dat deed de Rallye VEEL beter en sportiever,... sowieso (nogmaals nu achteraf moeilijk te vergelijken) heb ik het idee dat de Rallye soepeler en sportiever was, waarschijnlijk 2x zo hard de bocht door te jagen, en had veel meer directe response op het gas (koppel dus).

Dat km/u wijzertje loopt toch best vlot op evengoed, en het is fantastisch natuurlijk dat blokkie wat erin ligt, dat je die tot 8000rpm door kunt jagen. Dat is dan wel weer echt sport, lekker tot 5 of 6 of 7000 toeren met de wetenschap dat je er nog 1000 over had als je pas bij 7000 schakelde Bij de Benz wil je doorgaans bij 5000 toch wel schakelen.

Wat ik geweldig vind aan de(ze) Swift:
1- Uitrusting, elec raampjes, elec spiegels(!) en goede speakers erin.
2- Motortje, wat er tof uitziet en met slechts 1.3 toch meer dan 100 pk heeft en tot maarlieft 8000rpm door te jagen is.
3- Zuinig, hij zou enorm zuinig moeten kunnen zijn (tussen 1:15 en 1:17 makkelijk te halen? En je weet het, als anderen dat doen, doe ik het doorgaans zuiniger! hehe)
4 -Gewicht van 810 kilo! Hoe lichter hoe beter natuurlijk, en ook voor de wegenbelasting!
5- Looks, met deze velgen en banden, zwartglanzend,... en zo'n sportuitlaat hoort gewoon bij een GTi.

Wat is minder:
1- Koppeling die erg hoog aangrijpt (weet ook niet of dat zo hoort hoor) en in 1 wegrijden is best listig danwel lastig, dus weinig sportiefs aan, niet fijn voor sprintwerk, waar de Rallye ideaal voor was, daarna schakelt hij wel uitstekend overigens.
2- Beetje hoge niet erg sportieve zit (had de Rallye overigens hetzelfde wel geloof ik), ondanks de kuip-look stoeltjes.
3- Stuur wat te plat/horizontaal geplaatst (vgl vrachtwagen).
4- Heb niet het weggevoel en stuurgedrag als in de Rallye hebt ik het idee,... volgens mij glijdt hij sneller weg over voorwielen, al zijn die 195 breed! Een korte bocht is niet of nauwelijks te nemen, al is de draaicirkel wel lekker klein.

Samenvattend tot nu toe zet ik mij geld in op de Rallye in een 1:1 op het circuit. Al ben ik niet al te zeker van de uitkomst, misschien als je die Swift goed onder de knie hebt... Ik heb het idee dat de Swift niet zo sportief is en precies is en responsive als de Rallye. Maar TOCH totaal geen spijt en ik vind het echt een gaaf bakkie. Hij is net een tandje groter/luxer wel, alles is weer nieuw voor me in het ding, ik vind het helemaal geweldig. Echt een traktatie dus waar ik tot nu toe erg blij mee ben en mij enorm mee vermaak.

Enige is dus hopen op een beetje betrouwbaarheid!

http://www.nbr.demon.nl/Suzie/Suzie003.jpg
http://www.nbr.demon.nl/Suzie/Suzie027.jpg
http://www.nbr.demon.nl/Suzie/Suzie049.jpg
http://www.nbr.demon.nl/Suzie/Suzie052.jpg
http://www.nbr.demon.nl/Suzie/Suzie062.jpg
http://www.nbr.demon.nl/Suzie/Suzie063.jpg

Leuk dat op plaatjes alles er al gauw als nieuw uitziet ook

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker, 28.000 km, leer zwart/rood, airco, stoelverw.,...en gem verbruik 1:12,5!

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 04.09.2005 um 23:24 Uhr   


groenteboer schrieb:

In antwoord op Joke's vragen:

Vergelijk met de Benz,...hmm,.... inderdaad is het net wat je gewend bent,... ik vond de Rallye na mijn toch wel trage 2 liter 306cab een hele verademing en echt lekker snel.
Ik denk dat deze Swift redelijk vergelijkbaar is qua prestaties met de 106 Rallye. Op papier een seconde sneller in de sprint maar dat geloof ik niet zo. Er gaan ook verhalen dat Pug dat anders meet, met volle tank en 1 passagier erbij ofzo en andere merken weer niet...maar of dat waar is...? De Rallye heeft wat meer koppel, en dat merk ik ook wel. Dat was echt crossen met heerlijke "throttle-response". Tis alleen moeilijker vergelijken omdat ik die niet tegelijkertijd rij.

Met de Benz is het geen vergelijk natuurlijk. De Swift komt nu niet echt heel snel over. Meer ..ehm wel OK... omdat ik die shitload koppel van de 230K gewend ben en de souplesse waarmee hij vaart meerdert. Maar heb nu sinds de Swift geen SLK meer gereden, moet ik morgen ofzo weer es doen hehe. Toch is die Swift een heel leuk karretje om te rijden. Hij pakt wel pas laat op met de koppeling, dat deed de Rallye VEEL beter en sportiever,... sowieso (nogmaals nu achteraf moeilijk te vergelijken) heb ik het idee dat de Rallye soepeler en sportiever was, waarschijnlijk 2x zo hard de bocht door te jagen, en had veel meer directe response op het gas (koppel dus).

Dat km/u wijzertje loopt toch best vlot op evengoed, en het is fantastisch natuurlijk dat blokkie wat erin ligt, dat je die tot 8000rpm door kunt jagen. Dat is dan wel weer echt sport, lekker tot 5 of 6 of 7000 toeren met de wetenschap dat je er nog 1000 over had als je pas bij 7000 schakelde Bij de Benz wil je doorgaans bij 5000 toch wel schakelen.

Wat ik geweldig vind aan de(ze) Swift:
1- Uitrusting, elec raampjes, elec spiegels(!) en goede speakers erin.
2- Motortje, wat er tof uitziet en met slechts 1.3 toch meer dan 100 pk heeft en tot maarlieft 8000rpm door te jagen is.
3- Zuinig, hij zou enorm zuinig moeten kunnen zijn (tussen 1:15 en 1:17 makkelijk te halen? En je weet het, als anderen dat doen, doe ik het doorgaans zuiniger! hehe)
4 -Gewicht van 810 kilo! Hoe lichter hoe beter natuurlijk, en ook voor de wegenbelasting!
5- Looks, met deze velgen en banden, zwartglanzend,... en zo'n sportuitlaat hoort gewoon bij een GTi.

Wat is minder:
1- Koppeling die erg hoog aangrijpt (weet ook niet of dat zo hoort hoor) en in 1 wegrijden is best listig danwel lastig, dus weinig sportiefs aan, niet fijn voor sprintwerk, waar de Rallye ideaal voor was, daarna schakelt hij wel uitstekend overigens.
2- Beetje hoge niet erg sportieve zit (had de Rallye overigens hetzelfde wel geloof ik), ondanks de kuip-look stoeltjes.
3- Stuur wat te plat/horizontaal geplaatst (vgl vrachtwagen).
4- Heb niet het weggevoel en stuurgedrag als in de Rallye hebt ik het idee,... volgens mij glijdt hij sneller weg over voorwielen, al zijn die 195 breed! Een korte bocht is niet of nauwelijks te nemen, al is de draaicirkel wel lekker klein.

Samenvattend tot nu toe zet ik mij geld in op de Rallye in een 1:1 op het circuit. Al ben ik niet al te zeker van de uitkomst, misschien als je die Swift goed onder de knie hebt... Ik heb het idee dat de Swift niet zo sportief is en precies is en responsive als de Rallye. Maar TOCH totaal geen spijt en ik vind het echt een gaaf bakkie. Hij is net een tandje groter/luxer wel, alles is weer nieuw voor me in het ding, ik vind het helemaal geweldig. Echt een traktatie dus waar ik tot nu toe erg blij mee ben en mij enorm mee vermaak.

Enige is dus hopen op een beetje betrouwbaarheid!




Nostalgie voor mij, die verhalen en foto's van de Swift GTI .
Dat stuur en die zit, dat vond ik ook, vandaar dat ik er een sportstuur en sportstoelen in had laten zetten.
En dat laat aangrijpen van de koppeling is geloof ik normaal, ik herinner mij dat ik andere auto's waar ik ten tijde van mijn GTI'tje in reed altijd liet afslaan omdat ik de koppeling te hoog liet opkomen daar ik dat zo gewend was .

Ik wist trouwens niet dat die dingen in '93 nog gemaakt werden, ik dacht dat ze al jaren uit de productie waren .
Veel plezier ermee!

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ardvw28

Schreiberlevel:
Forenobersekundaner
Forenobersekundaner
Beiträge: 326
User seit 01.02.2005
 Geschrieben am 05.09.2005 um 11:46 Uhr   
Hoe hoger de koppeling, hoe meer versleten alleen helaas.

Rij je toch een beetje voor aap in zo'n swift als je een slk voor de deur hebt staan ?!?

Groeten,

Ard

--
Ard, SLK 200 rood 1996, chassisnummer ..0000615

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ardvw28    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 05.09.2005 um 20:44 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 06.09.2005 um 13:50 Uhr ]

He, niet zo he ard!

Je lacht je trouwens rot. Bij mijn ouders voor geparkeerd kwam de overbuurjongen van ze al naar mij toe, hij was er helemaal weg van en hij kijkt er al een hele tijd naar die Swiffies GTi. Hij is 19 en heeft net zijn rijbewijs maar mag nog niet aan de auto (of iig niet die) van zijn moeder zegt ie Hele tijd met hem staan ouehoeren over het ding.

Nu net hoor ik voor mijn huis een enorm uitlaatkabaal,... toen ik keek zag ik daar een zwarte swiffer gti mk3 (zelfde als de mijne dus) voorbij gaan en hij parkeerde voor een huis een paar huizen verderop. Daar woont ook zo'n "mannetje" dus zal een van zijn vriendjes zijn. Toen hij die opgepikt had hoorde ik door het geluid alweer dat hij weer weg ging rijden, en ik denk es kijken,... ja hoor heel langzaam rijdend vlak langszij met raampjes open allebei de inzittenden het zwarte ding goed bestuderend... haha
Toen ik hem net in die flits voorbij zag rijden dacht ik trouwens even dat de mijne (weer) nu al gejat werd! Hij zag er behoorlijk hetzelfde uit, alleen die van hem wat extremer denk ik (zag alleen de achterkant toen ie geparkeerd stond), aangezien de mijne aardig standaard is.

Trekt toch weer ander publiek dan een SLK he! Maar wel net zo veel, of misschien nog wel meer (!!) aandacht! haha lache toch.

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker, 28.000 km, leer zwart/rood, airco, stoelverw.,...en gem verbruik 1:12,5!

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :711
Mitglieder:    0
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.402.642

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Wie zahlst Du in kleinen Läden - Bäckerei, Metzgerei, Kiosk - am häufigste?

Mit Bargeld
Mobile Payment (Handy, Smartwatch...)
Bankkarte (giro-, ehm.ec-/Kredit-Karte)

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm