.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: aankomend SLK-rijder
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenquintaner
Forenquintaner
Beiträge: 86
User seit 05.06.2005
 Geschrieben am 02.07.2005 um 23:44 Uhr   
Hoi Joke,

Precies de voorpret is al helemaal goed!
En je hebt een heerlijke zaterdag gehad

Maar echt, ik kan Z4 niet echt mooi vinden (persoonlijk I Know).
Ik vind het hem zoete uitstraling hebben.
MB of AM stralen veel kracht uit.

De MB staat je beter!!


Een mannelijke collega bij mij heeft er ook 1.
Tis nogal een fors persoon, ik vind het gewoon geen gezicht in de Z4.
Hoog Barbie gehalte zeg maar.
Maar goed voor ieder wat wils.

Grinnik...volgende proefrit in DB9? (kan het je echt aanraden trouwens)
Gokje?
Denk dat je dan 38k voor je SLK terug krijgt.

Zwaai Zwaai
Andre


--
SLK 230 03-1998 88000km Fabrieks Full option automaat

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an SLKram    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 03.07.2005 um 00:24 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 03.07.2005 um 00:59 Uhr ]




Denk dat je dan 38k voor je SLK terug krijgt.

Zwaai Zwaai
Andre




Zo dat dacht ik effe niet. Joke mag het zeggen (als ze al heeft geinformeerd) maar ik gok eerder in de buurt van de 30! Of zelfs hooguit,... misschien eerder 28.
Even het "hoeveel km"-topic opgezocht en waarschijnlijk zit je nu even over de 35,000 km. Dat is netjes weinig, das dan wel weer een voordeel. Maar ik zeg 38 haal je niet. Als inruilprijs ZEKER niet, en als hij strax dan weer incl garantie bij een garage/dealer staat aangeboden zullen ze er ook eerder iets van 32 (tot hooguit 34-35) voor vragen ofzo.

Ik geef toe ze zijn eigenlijk meer waard hoor ... als je kijkt wat het nieuwe model kost bijvoorbeeld,...dat zijn echt vreselijk hoge prijzen. En dan heb ik het niet over de kaal prijzen, die ook al hoog zijn, maar kijk es wat ze er in de praktijk voor vragen met wat opties erbij, begint al gauw bij 60,000 euro voor de instapper (200k).

Daarom vond ik de SLK ook aantrekkelijk, in ieder geval mijn exemplaar, en dat zal voor die van Joke ook gelden (ivm staat vd auto en aantal km's) ... tis eigenlijk gewoon een nieuwe auto maar dan wel een HELE hap vd (nieuw)prijs af!


@Joke: Wat is het verhaal achter dat plastic om je auto in je verzwijgnis?

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 03.07.2005 um 08:49 Uhr   
hi Joke,

Toch pakken ze je die ervaring met de Z4 niet meer af!! Je leert goed waar je op moet letten en kan ze goed met elkaar vergelijken.
Hoe staat de Z4 prijstechnisch tegenover de SLK? En dan met name ook het verschil tussen de 2.5 en de 3.0L......
groetjes,

Richard.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 03.07.2005 um 16:54 Uhr   
Ik kan natuurlijk het huis verkopen en met de overwaarde een DB9 én een caravan aanschaffen . Maar ik weet niet of mijn man dat zo'n goed idee zal vinden. En daarnaast wordt een huis alleen maar meer waard en een auto alleen maar minder. Tót hij klassiekerswaarde krijgt, maar dan ben je wel héél veel jaren verder .

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik me net bij het kijken naar de Formule 1, waar ik steeds aan het einde van de pitstraat die SLK55AMG pace car zag staan (jammer dat hij niet in actie heeft mogen komen ), realiseerde dat mijn hart toch eigenlijk wel uit gaat naar de SLK hoor! Maar de R171 200 vind ik ondergemotoriseerd (ik weet het, ik ben strontverwend ) en de 350 vond ik niet echt fantastisch rijden, niet voldoende in balans. Ik ben heel benieuwd naar de 280, misschien is dát wel mijn auto . Dan rijd ik nog een jaartje langer door in de 230 en ga dan voor een jonge 280. Een auto is voor mij (en voor wie niet) toch emotie dus met alleen vergelijken van vermogen en koppel ben je er niet. Dan zou de Boxster hebben moeten winnen, of de Z4 3,0 liter. En vooralsnog hebben ze dat niet.

Wordt wel weer eens vervolgd!
Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 03.07.2005 um 17:04 Uhr   
Oh ja, ik heb ook wat meer geleerd over het fenomeen "vrouwen en cabrios".'
De BWM-verkoper waar we gisteren mee spraken was al wat op leeftijd en zit al jaren in het vak. Hij zei dat hij de ervaring heeft dat het heel vaak gebeurt dat een mannelijke klant bij hem komt en zegt: "Ik wil er een cabrio bij voor mijn vrouw". Dan blijkt dat zo'n man lekker in het weekend wil uitwaaien in de cabrio terwijl hij door de week in z'n duffe lease-wagen of family-car rijdt. Z'n vrouw vindt (ook weer volgens de verkoper) zo'n cabrio vaak maar zozo, maar ze heeft blijkbaar weinig keus want manlief kiest de auto.

Nou weet ik niet of dit zo héél vaak voorkomt hoor, maar het valt me wel op dat vrouwen in een cabrio niet al te vaak open rijden, alleen bij supermooi weer. Terwijl veel mannen in cabrio's ook bij de eerste zonnestraaltjes en lage temperaturen het dak open gooien.

Mannen, wat denken jullie ervan?

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 03.07.2005 um 17:10 Uhr   


groenteboer schrieb:

<@Joke: Wat is het verhaal achter dat plastic om je auto in je verzwijgnis?




Bedoel je die transparante film die je op de neus van je auto plakt tegen steenslag enzo?
Ik heb er verder niets mee gedaan. Er zit eigenlijk al zoveel steenslag op de neus dat ik eigenlijk geen zin heb om die schade alleen maar af te plakken. Dan laat ik de neus liever een keer spuiten (iemand enig idee wat dat kost?) en plak er daarna de film over. En zodra er een nieuwe (lees: onbeschadigde auto) zou komen dan ga ik gelijk werk maken van die film. Anton (dat is mijn man) heeft het op zijn BMW-motorfiets zitten en hij is er zeer tevreden over.

Doei,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenquintaner
Forenquintaner
Beiträge: 86
User seit 05.06.2005
 Geschrieben am 03.07.2005 um 17:40 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von SLKram am 03.07.2005 um 17:41 Uhr ]

Cabrio .... Mannen....Vrouwen.

Bij ons was het heel duidelijk, dat mijn vrouw Cabrio wilde rijden.
En ik graag MB.
Maar bij mij kwam het cabrio gevoel steeds meer en meer.
Wel waar is, dat ik door de weeks in family lease car rijdt.
Blijft makkelijk als we met meer dan 2 personen weg gaan.
of zoals volgend weekend onze zoon en schoondochter met haar ouders naar schiphol moeten brengen.
Gaat niet passen in de SLK.

Maar bijde pakken de SLK als we kans krijgen.
Overigens is de SLK van mijn vrouw.
En ja ik mag er ook sturen

Grin mag je wel een knappe overwaarde op je huis als je de DB9 wilt
220k vind ik te gek voor auto hoor.
Of je moet niet meer weten wat je met geld moet doen.
Tis een beest van een auto kan ik je uit eigen ervaring zeggen.
Maar toch...het is het mij niet waard.
+ let op hoor, de angst die er gratis bij krijgt, stel er gebeurd iets mee.
Je mag je huis wel super gaan beveiligen, want dit soort auto's zijn zeker in trek om gestolen te worden.
En hoe kan het makelijker, door bij je in te breken en de sleutels te stelen....of opijsen.
Mmmm dat is de keerzijde van dit soort auto's.

Smile dus vooralsnog heerlijk van de SLK genieten (samen!).

Zwaai Zwaai
Andre


--
SLK 230 03-1998 88000km Fabrieks Full option automaat

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an SLKram    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 03.07.2005 um 18:34 Uhr   
Ach weet je Andre, DB9-achtige auto's zijn leuk als je multimulti-miljonair bent en een tonnetje meer of minder op de bank niet opvalt.
Maar dan zou ik toch eerst de Lotto of de Staatsloterij moeten winnen, en aangezien ik daar nooit aan mee doe mag ik lekker blijven dromen . Maar dromen van mooie auto's is ook leuk. Trouwens, er zijn er vast heel wat die van een SLK230 dromen

En over DB9-achtigen gesproken: vanavond bij Top Gear op BBC om 21:00 de SLR McLaren!!!!! Kijken!!

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 03.07.2005 um 19:39 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 03.07.2005 um 19:55 Uhr ]

Ja ik ga zeker weer even kijken zo!

En nee ik bedoel dat plaatje met dat plastic er los omheen hangend, laatste plaatje rechtsonder. Ik begrijp niet helemaal hoe dat onduidelijk kon zijn trouwens want ik kan geen plastic om je auto heen ontdekken in de andere plaatjes, laat staan een plastic anti-steenslag ding
Zo'n DB9 valt vast tegen haha zo gaat dat vaak vind ik,...je stelt je er vanalles bij voor maar dat soort autos zijn zo groot en zwaar, wel enorm vermogen natuurlijk,... maar ze hebben evengoed ook hun gebreken! En dat soort autos zijn rijdende kunstwerken dus moet je alleen doen als je natuurlijk ENORM veel geld hebt, en het sowieso niet je enige auto is en je een ruime verwarmde garage hebt! En dan nooit ergens naartoe gaan waar je veel drempels tegen kan komen of waar je moet parkeren waar er iemand naast je kan komen staan. Dit ivm parkeerputjes in je portier, want dat kan natuurlijk niet, een DB9 met parkeerputjes! Man dat is toch vreselijk lastig wel zo'n ding.
En in een Elise/Speedster/S2000 kun je vast (bijna) net zoveel lol hebben. Zie het zo: Lichtere kleinere autos met veel vermogen zijn veel agiler en meeslepender dan een grote zware bak. Het geluid is natuurlijk dan weer wel onovertroffen,... maarja, het blijft 2 euroton he.

Maarehh, Elise of S2000 vind je zeker niet echt een vooruitgang? Is het opzich ook niet als je naar de nieuwprijs kijkt, maar qua rij-ervaring naar alle waarschijnlijkheid wel. Elise is weer nix voor alledag.
Interessante stelling trouwens van die SLK171 350, dat die niet voldoende IN BALANS zou zijn... wat bedoel je daar precies mee? Op wat voor gebied, waar merkte je dat aan en wanneer je wat deed? Ik ben erg benieuwd.
Vanaf wanneer wordt die 280 hier geleverd? Het zal ook nog wel even duren voordat je die 2e hands voor een leuke prijs kunt krijgen. Als ik zie wat ze nu vragen voor de 171 na een half of 1 jaar, das vaak nog een prijs boven de kale nieuwprijs!

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 03.07.2005 um 22:11 Uhr   
Joke schrieb:

Nou weet ik niet of dit zo héél vaak voorkomt hoor, maar het valt me wel op dat vrouwen in een cabrio niet al te vaak open rijden, alleen bij supermooi weer. Terwijl veel mannen in cabrio's ook bij de eerste zonnestraaltjes en lage temperaturen het dak open gooien.

Mannen, wat denken jullie ervan?

Tja Joke,

Ik denk dat vrouwen ijdeler zijn dan mannen en bang zijn dat hun kapsel vies en door de war gaat,als ze open rijden!!
En vrouwen hebben het altijd sneller koud........
Groetjes,

Richard

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :830
Mitglieder:    5
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.404.639

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Wie zahlst Du in kleinen Läden - Bäckerei, Metzgerei, Kiosk - am häufigste?

Mit Bargeld
Mobile Payment (Handy, Smartwatch...)
Bankkarte (giro-, ehm.ec-/Kredit-Karte)

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm