.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Getunede/opgevoerde SLK bij Top Gear?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 27.06.2005 um 23:12 Uhr   


groenteboer schrieb:

Maar hoe kom jij toch altijd van die mooie dure nieuwe auto's te rijden Joke? Nieuwe SLK 350 had je al gereden, nu weer die Porsche, en GOD knows what else...
Wat je tactischerwijs niet vermelde is dat er ook nog even gezegd werd over de SLK 170 dat die eigenlijk alleen voor vrouwen (girls) is, volgens hem. WEL #$%#$% sodeju Ben jij hier de enige vrouw in het Nederlandse hoekje, zou jij nogeens de enige zijn die er echt in past ook nog eens!



Gewoon: naar dealer of importeur toestappen en zeggen dat je een Boxster, R171, S2000 of wat dan ook als opvolger overweegt van je R170 en een proefrit wilt maken. En reken maar dat ik er een serieus genoeg gezicht bij trekt dat ze me nog geloven ook. En dat is ook niet zo moeilijk, want ik meen het ook. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Ik rijd zelden langer dan twee jaar in een auto, dus als ik over een jaar een nieuwe wil hebben ben ik me daar nu al op aan het oriënteren. A.s. zaterdag wil ik proberen een proefrit te gaan maken in een Z4 3,0 liter. Prachtige auto, alleen heb ik van horen zeggen dat het zicht rondom heel beperkt is. Tja, zo'n luxieuze en comfortabele cabrio-kap als in de SLK vind je niet zo snel in een sportwagen.

Ik let altijd op wie er in een SLK rijdt die ik onderweg tegen kom. Het zijn ongeveer evenveel mannen als vrouwen in mijn optiek. Maar die vrouwen zijn zelden echte autoliefhebbers en zullen dan ook niet snel op een forum als dit over het aantal pk's praten . Dat zag je ook bij de 206CCclub, het aantal vrouwen was daar wel groter dan hier (20% op zo'n 400 leden), maar dat is nog steeds laag gezien het feit dat je in een 206CC bijna altijd een vrouw ziet rijden. Vaak was het daar dan ook zo dat de vrouw in de 206CC reed en de man lid werd van de club, of dat de vrouw lid werd maar alleen de man op het forum verscheen en de vrouw alleen meereed als bijrijder tijdens de meetings.

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 27.06.2005 um 23:50 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 28.06.2005 um 00:26 Uhr ]

Hehe OK,... 20% vrouw op het 206cc forum is inderdaad laag, want dat is zo dat daar doorgaans toch alleen vrouwen in rijden. Is ook een autootje die noges tot gay-car-of-the-year is uitgeroepen (in australie?),... dus wat wil je dan he.
Ik vind het een idiote verkiezing, die mijns insziens alleen als effect heeft een bepaald model totaal belachelijk te maken en te verruineren. Maar het gebeurt en heeft zeker effect. Dat is ook een reden dat ik geen TT heb gekocht of ook maar proefgereden heb, want die was het jaar erop aan de beurt! haha

Jij bent wel een erg luxe dame Joke met je dure cabrio's, het wordt steeds (veel) duurder ook nog eens,... dat is natuurlijk precies de goeie kant op.
Al ben ik wel benieuwd waarom de SLK dan toch aan vervanging toe is al,... of is dat puur omdat je het leuk vindt steeds een andere auto te hebben (lijkt het wel op, en kan ik me wat bij voorstellen)?
Tjah,... gister was ik een dagje Zandvoort doen en achter mij parkeerde een vrouwke van een jaar of ehh 35-40 in een Z4. De Z4 had in ieder geval 1x even meer bekijks dan de SLK, maar ik stond dan ook dicht geparkeerd hoor En waarschijnlijk 1 op de 30 hooguit die weet dat de SLK een auto is die ook als cabrio gebruikt kan worden. Auto's met een stoffen kappie vallen dan toch eerder op.
Ik zou denken, Z4 is leuk,... ik zit er zelf ook weleens naar te kijken, al zou het mij nu nog te duur (en (dus) te vroeg) zijn,... het zou ook leuk zijn. Maar ik zou verwachten dat zo'n Porsche toch echt leuker is. Sneller aandoend, betere en sportievere wegligging/weggedrag.... en ik vind dan toch het imago van Porsche ook boven dat van BMW uitstijgen. Al stijgt de prijs er ook al gauw een stuk bovenuit, en dat is dan weer de vraag of dat het waard is. Als je echt daartussen aan het kiezen bent is een proefrit in die modellen wel zo prettig om te bevestigen of zoiets ook zo is. Ik heb ook te weinig proefritten gemaakt (alleen Sub WRX).

P.S. Ik heb trouwens nog een leuk filmpje van een Top Gear test, Boxter, S2000 en Z4 ! Als je MSN hebt ofzo lees ik het wel, is altijd leuk om die filmpjes te zien als je aan het rondkijken/kiezen bent.

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 28.06.2005 um 23:30 Uhr   


groenteboer schrieb:

Hehe OK,... 20% vrouw op het 206cc forum is inderdaad laag, want dat is zo dat daar doorgaans toch alleen vrouwen in rijden. Is ook een autootje die noges tot gay-car-of-the-year is uitgeroepen (in australie?),... dus wat wil je dan he.

Jij bent wel een erg luxe dame Joke met je dure cabrio's, het wordt steeds (veel) duurder ook nog eens,... dat is natuurlijk precies de goeie kant op.
Al ben ik wel benieuwd waarom de SLK dan toch aan vervanging toe is al,... of is dat puur omdat je het leuk vindt steeds een andere auto te hebben (lijkt het wel op, en kan ik me wat bij voorstellen)?

P.S. Ik heb trouwens nog een leuk filmpje van een Top Gear test, Boxter, S2000 en Z4 ! Als je MSN hebt ofzo lees ik het wel, is altijd leuk om die filmpjes te zien als je aan het rondkijken/kiezen bent.




Nou moet je ophouden Nils, IK een luxe dame??? Toen ik zo oud was als jij reed ik nog in een Swift GTI'tje hoor! Een Mercedes sportwagen was tien bruggen te ver!

De 206CC is in 2003 in Frankrijk tot "Gay Car of the Year" uitgeroepen, in 2004 was het de TT in Australië en dit jaar is in Frankrijk de Mini Convertible tot "Gay Car of the Year" verkozen. Dat het inderdaad een idiote verkiezing is valt op als je de lagere posities bekijkt: 2de werd de AM DB9(!), derde de McLaren SLR en de SLK staat op de vijfde plaats. Maar de DB9 op TWEE....!!

Even een "copy/ paste" citaat:
"Strangely the term "gay" has adopted several meanings throughout the ages. Where it used to mean "happy", it's now commonly used for meaning homosexual. But more recently it has also become an insult to mean stupid/shit/whatever else along those lines."

Als de term hier voor de Mini en de AM en dergelijke gebruikt wordt, is het wat mij betreft in de positieve zin, als in "een plezier om mee te rijden", "je wordt er vrolijk van" of soortgelijke uitingen . Dus de titel van "Gay Car of the Year" moet maar positief geïnterpreteerd worden, niet direct een link leggen met homo's (kan natuurlijk, maar hier is het niet nodig).

In de Veronica-gids van deze week staat trouwens weer een nieuwe verkiezing: die van "Een vrouw is het meest sexy in een......." Op de eerste plaats wederom de Mini Convertible, en op de tweede plaats........jawel...... de SLK (sorry heren )

Groetjes,
Joke

PS: ik vind een man ook wel sexy in een SLK hoor


--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 29.06.2005 um 00:35 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 29.06.2005 um 00:40 Uhr ]




PS: ik vind een man ook wel sexy in een SLK hoor




Nou believe me,... mij niet hoor! Ik ben en blijf een ordinaire groenteboer in hart en nieren, want je weet het, 2 stuks groenten en 2 ons fruit, of zoiets,... en dan komt het wel goed zeg maar.

Maar das inderdaad nog grotere idioterie dan ik al dacht ja als een AM DB9 daar zo hoog scoort. En gay in de zin van vrolijk? Waarom zou je nou verkiezingen gaan houden voor de vrolijkste cabrio? haha Dat klinkt ook wat onwaarschijnlijk.

--
230K, 2000 (facelift), 6-handbakker

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 30.06.2005 um 11:02 Uhr   


groenteboer schrieb:



PS: ik vind een man ook wel sexy in een SLK hoor




Nou believe me,... mij niet hoor! .

En gay in de zin van vrolijk? Waarom zou je nou verkiezingen gaan houden voor de vrolijkste cabrio? haha Dat klinkt ook wat onwaarschijnlijk.



Tegen zoveel zelfkennis ga ik niet in Nils .

En ik heb het niet over de verkiezing van de "vrolijkste cabrio", maar over de cabrio (of welke auto dan ook) waar je vrolijk van wordt, plezier in hebt, etcetera. Dat is wat anders hoor!

Doei,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1101
Mitglieder:    3
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.442.545

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Hast Du schon IGeL Leistungen in Anspruch genommen?

Ja, habe ich
Ja, mache ich
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm