Een aantal hebben het al meegkregen. De Springbreak vind volgend jaar plaats in Nederland. Het initiatief hiervoor is door Gijs Bleijenberg en mij genomen. De inschrijving is sinds vrijdag geopend. Inschrijven kan op de gebruikelijke wijze bij Veranstaltungen.
fokkemaat schrieb:
Nah Kleis en Gijs, heb mij al vast maar aangemeld. Loopt nu al storm. Als jullie ondersteuning nodig hebt dan wil ik jullie best helpen.
Groet,
Wim
Goed gedaan Wim. Het loopt storm. We gaan het record snel inschrijven breken. Het is vrijdagavond vrijgegeven en er zijn nu nog 10 plaatsen vrij. Ik hoop dat de rest van NL snel reageert anders zijn we met wel erg weinig. Dat zijn we niet meer gewent.
--
Fahr nicht schneller wie dein Schützengel Fliegen kann.
De inschrijving is positief volkomen uit de hand gelopen. In 1 weekend overboekt. Ik heb nog geprobeerd via SK het systeem te manipuleren, maar dat was vloeken in de kerk. Er is een oplossing voor de Orga springbreak veteranen. Praat je wel bij als we elkaar spreken na je vakantie.
Groet,
kleis
--
Fahr nicht schneller wie dein Schützengel Fliegen kann.
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Blitzen Benz am 02.05.2012 um 19:30 Uhr ]
Het is inderdaad de waanzin voorbij dat het binnen een paar dagen vol zit, maar anderzijds natuurlijk top dat er zoveel animo voor is! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er zo'n stormloop zou ontstaan...
Overigens zal er in 2013 (als het goed is) ook weer een (meerdaags) SLK-Event worden georganiseerd. Hou de site dus in de gaten (mn forum 'Ausfahrten & Treffen'), en zorg dat je je tijdig aanmeldt!