Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
User seit 25.09.2007
| Geschrieben am 29.03.2012 um 00:11 Uhr  
|
Ja ja hij gaat wel weer komen, geen tijd-- bulldinges!!
Tijd komt er steeds weer nieuw van.
Zelf hep ik bepaald niet op mijn sterretje gezeten, ben haast niet op de site geweest. Sorry. Maar we hebben wel contact met Kleis en heb gehoord dat er een nieuwe Top speler is aangekocht binnen de ZHE organisatieteam.Hihi.
Dus we kunnen er weer een (nummer4)aan zien komen dit jaar.
Ik hoop dat ik nu niet uit het team wordt gezet, want ik zet dit zomaar op de site. Zonder overleg. En dat kan eigenlijk niet binnen onze regelementen! Zo gaat dit vaak bij ons helaas. Meest komt het goed uit. Maar eerst de Springbrake maar 's gaan rijden. Voor die tijd kunnen we toch niet nadenken En in ons cluppie krijg ik toch altijd de schuld, dat went ook wel.
Nog niet op gaan geven hoor voor de tocht, houdt het maar een beetje spannend, voor onze nieuwe Top speler hihi.
grtz. Peter & TokeSlk | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peterSlk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoktor
User seit 18.05.2008
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenunterprimaner
User seit 21.06.2003
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Diplomforenuser
User seit 22.04.2008
| Geschrieben am 29.03.2012 um 14:07 Uhr  
| Peter heeft nu dus de 1e gele kaart te pakken.
Maar inderdaad 9 september is de 4e ZHE rit. Deze keer zullen we de eilanden Goeree-Overflakkee en Hoekse-Waard aandoen. Nadere informatioe volgt tzt. De inschrijvingen kunnen op de gebruikelijke wijze via de Veranstaltingen kalender. Deze is op dit moment nog niet vrijgegeven.
Helaas heeft Philip om persoonlijke redenen moeten afhaken als organisator. Ik wil hem langs deze weg nogmaals bedanken voor zijn inzet en veel plezier met de Audi toewensen.
We hebben Gijs Bleijenberg kunnen strikken om de plaats van Philip in te nemen waardoor het ZHE team weer compleet is. De inbreng van Gijs zal dan ook in de route duidelijk zichtbaar zijn. Meer ga ik hierover niet vertellen.
Groet,
Kleis
--
Fahr nicht schneller wie dein Schützengel Fliegen kann. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Kleis Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenunterprimaner
User seit 28.02.2009
| Geschrieben am 29.03.2012 um 19:06 Uhr  
|
Kleis schrieb:
Peter heeft nu dus de 1e gele kaart te pakken.
Maar inderdaad 9 september is de 4e ZHE rit. Deze keer zullen we de eilanden Goeree-Overflakkee en Hoekse-Waard aandoen. Nadere informatioe volgt tzt. De inschrijvingen kunnen op de gebruikelijke wijze via de Veranstaltingen kalender. Deze is op dit moment nog niet vrijgegeven.
Helaas heeft Philip om persoonlijke redenen moeten afhaken als organisator. Ik wil hem langs deze weg nogmaals bedanken voor zijn inzet en veel plezier met de Audi toewensen.
We hebben Gijs Bleijenberg kunnen strikken om de plaats van Philip in te nemen waardoor het ZHE team weer compleet is. De inbreng van Gijs zal dan ook in de route duidelijk zichtbaar zijn. Meer ga ik hierover niet vertellen.
Groet,
Kleis
--
Fahr nicht schneller wie dein Schützengel Fliegen kann.
Dat is erg goed nieuws, met Gijs erbij! Heel leuk, wij komen zeker. Is genoteerd Kleis. En nu ook hopen op mooi weer.
Marc & Relinde | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an rietje Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
User seit 30.08.2009
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
User seit 15.11.2007
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
User seit 25.09.2007
| Geschrieben am 01.04.2012 um 13:52 Uhr  
|
Blitzen Benz schrieb:
Hij staat weer op de kalender! Mooi werk heren!
Groeten Peter
Jaja naamgenoot, "mooi werk heren", al het werk moet nog beginnen.
Er is dus nog geen mooi werk" "
We komen eerst naar jou toe met de Springbrake toch?
Maar ik heb er wel weer eens zin in, om een rit te gaan uitzetten en organiseren met elkaar.
Het is wel leuk en een ieder aan te raden, je kunt het net zo gek maken als je wilt. Maar de kunst/grap is om het ook binnen een strakachtig budget te doen. en toch steeds weer apart of anders als voorheen.
Oh ja, alvast een fijne pasen allemaal, met vrienden en familie!!
Grtz. PeterG und TokeSlk
--
SLK320- 6Cilinder Automaat, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG zittingen, Xenon verlichting en dakloos!
En rijdt dit jaar mee met de Zuid Hollandse Eilanden rit.
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peterSlk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
User seit 15.11.2007
| |
|