| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: Mijn brabantse SLK Project |
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ) |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 28.06.2007 um 09:20 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Caddy DSG am 30.06.2007 um 09:21 Uhr ]
Ik heb mijn SLK deze maand (06-2007) gekocht, het is een SLK 230 kompressor met bouwjaar 13-02-2001. Er staan 60.000 km op de teller en heeft o.a. een geheel zwart interieur, automaat, 17" velgen, airco, cruise controle, enz. enz. Ik wil er nog wel wat dingen aan veranderen, en ga dat in deze topic van dit Forum bijhouden, voor mezelf en voor jullie.
Wat wil ik veranderen:
- Andere velgen 19" Brabus Monoblock V 8,5j voor en 9,5j achter, Bandenmaat 235-35-19 voor en 255-30-19 achter Toyo Proxus.
- Dakmodule, vooral om als je zachtjes rijdt je toch bij regen of wat dan ook je dak dicht kun doen, en dat je met de afstandsbediening het dak kan openen en sluiten.
- nieuwe sleutel bestellen bij Dealer omdat ik maar een sleutel heb, deze kost 255,- euro, weet misschien iemand een goedkopere manier?
- Nieuwe grille met 3 lamellen, heb ik al besteld bij http://www.x-t-c.com
- Heldere mistlampen, heb ik ook besteld bij http://www.x-t-c.com
- Angel eyes koplampen zwart, heb ik ook besteld bij http://www.skg-carstyling.nl
- Navigatie systeem, waarschijnlijk de Becker met amber kleur en ingebouwde carkit
- verlagingsset, weet nog niet welke, nog niet in verdiept
- misschien een vast windscherm, weet nog niet zeker.
| Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 28.06.2007 um 09:22 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Caddy DSG am 28.06.2007 um 09:29 Uhr ]
Dit zijn de Brabus velgen in de juiste maat 19"
Ga dadelijk in Duitsland in de buurt van Hannover de nieuwe Brabus velgen ophalen (+/- 400 km enkel) in Hannover, we maken er een stedentrip van en blijven een paar dagen in een hotel, lekker gezellig vakantie vieren.
| Antworten
Antworten mit Zitat
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | | |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
User seit 08.04.2007
| Geschrieben am 29.06.2007 um 15:55 Uhr  
| Hee ,
Hou je er wel rekening mee dat je waarschijnlijk voor de facelift en misschien ook wel voor de prefacelift hier wat aanpassingen voor moet doen. Geloof dat er op benzworld een hele beschrijving bij staat. Nu weet ik niet zeker of dit alleen voor de amerikaanse modellen geld omdat hier natuurlijk de knipperlichten continue aan zijn.
Gr. Donny
Caddy DSG schrieb:
<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Caddy DSG am 28.06.2007 um 09:27 Uhr ]</font>
Nog een foto van de koplampen
--
Mercedes Benz SLK 200, zwart, 16inch Velgen, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, leder zwart interieur, stoelverwarming | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an dkulliminati Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenvorschüler
User seit 15.05.2007
| Geschrieben am 29.06.2007 um 19:03 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von aafke am 29.06.2007 um 19:04 Uhr ]
Caddy DSG schrieb:
- nieuwe sleutel bestellen bij Dealer omdat ik maar een sleutel heb, deze kost 255,- euro, weet misschien iemand een goedkopere manier?
Volgens mijn man is dit in Duitsland bij de dealer zeker 100 euro goedkoper
groet'n uut Twente | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an aafke Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 29.06.2007 um 19:21 Uhr  
| Hallo Aafke,
Hans van Doorn probeert jullie te bereiken per email!!
Neem anders even kontakt met hem op......
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720
*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 29.06.2007 um 23:52 Uhr  
| Ben een paar dagen naar Hannover geweest om mijn nieuwe wielen op te halen. Had ze via internet gevonden en wilde ze eerst zelf controleren en zien of het de originele velgen waren en de maten, spacers, toebehoren, certificaten van Brabus enz. klopte. Je weet nooit via internet en dit gaat om veel geld. Ik had deze week toch een weekje vrij en het was rot weer, dus ben ik met mijn vriendin een paar dagen naar Hannover geweest, even ertussen uit en met 4 dikke wielen terug. 9,5j 19" achter en 8,5j 19" voor, bandenmaat 255-30-19 en 235-35-19. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien, hou erg van hele grote wielen.
Edwin.
| Antworten
Antworten mit Zitat
| |
Beitrag von:
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :1462 Mitglieder: 0 Im Chat : 0
|