.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Van wanneer is jouw SLK en hoeveel kilometers heeft ie gereden?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 63
User seit 19.04.2007
 Geschrieben am 26.06.2007 um 23:06 Uhr   
Geachte Forum leden,

Ook mij lijkt het leuk om gezamelijk af te spreken voor het inbouwen van bijvoorbeeld een dakmodule enz:
Zou zelf op mijn slk de volgende zaken willen veranderen/toevoegen.

Dakmodule, Chrome grill, koplampen nieuwe uitvoering, oplossing netje !!!

Kunnen eventueel gezamelijk (wie er intresse heeft) deze producten bestellen voor een leuke prijs.

Wil mij hier (met meerdere personen) na mijn vakantie wel in verdiepen als er intresse is vanuit het forum, en alle informatie hulp hierin is welkom.

Graag hoor of er personen zijn die intresse hebben in bovenstaande.

Bij voorbaat bedankt voor de reactie, Mvg Jensen.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an jensen    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.06.2007 um 10:57 Uhr   
Goed idee. Lijk ons echt super. Binnenkort hebben we vacantie dus dan mogelijkheden genoeg. Misschien ook leuk om eens een dagje een korte toerit te doen en dan afsluiten in een pretpark?? Moet natuurlijk wel goed weer zijn.

Ik zelf wil in mijn slk de black angeleyes uitvoering van de slk inbouwen of de heldere versie (zonder angel eyes).

http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-mercedes-benz/99544339-set-nieuwe-heldere-angel-eyes-koplampen-voor-de-slk-r170.html

http://www.benzworld.org/forums/r170-slk-class/1319235-install-projector-halo-angel-eye-headlights-1999-slk-8.html

Op benzworld staat er een voorbeeld van een zwarte slk met deze lichten echt superstoer. Tevens ben ik op zoek naar de black clk gril voor mijn slk. Ik vind de chrome iets te flashy....

Dus dit is mijn wishlist...

Uiteindelijk volgend jaar nog 18inch velgen en dan is hij helemaal toppie.....

Gr. Donny en Sandra



jensen schrieb:

Hallo, Donny en Sandra, leuk jullie weer te spreken, inderdaad was het een superdag. De vakantie is geworden Mallorca maar we konden niet zondag boeken en vertrekken, we zijn dan pas dinsdag vertrokken en het was leuk.
We vonden het later jammer dat we niet zijn blijven eten want het was zo gezellig.

Eventueel als jullie het ook leuk vinden kunnen we een keer afspreken om gezamelijk een route te rijden en ergens te gaan eten.

Voor wat betreft ruilen van auto alles is mogelijk, wie weet!!!!!!

Bedankt voor jullie reactie, namens mij en Karin hopen wij jullie op termijn te spreken, met vriendelijke groet, Jensen en Karin.



--
Mercedes Benz SLK 200, zwart, 16inch Velgen, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, leder zwart interieur, stoelverwarming

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Okkie

Schreiberlevel:
Forenquartaner
Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 10.01.2005
 Geschrieben am 27.06.2007 um 17:11 Uhr   
Hallo ,

Mijn oude SLK 200 bj. 1998 had toen ik hem in ruilde bij de dealer ruim schrik niet 179.000 km gelopen en kreeg er voor mijn gevoel nog een redelijke prijs voor terug.
Deze auto was zilvergrijd met.lak emt rood en zwart leder.en een airco.

Mijn 2e SLK was van 2001 die trouwens maar 3weken heb gereden was een zwarte SLK 200 Kompressor ( misschien gezien bij de Gelderland tocht) had op dat moment 76.000 km gerden.
Weg gedaan omdat erbij de dealer een automaat binnen was gekomen.

Nu rij ik ( mijn vrouw) een zwarte SLK 230 Kompressor bouwjaar 09-2003 met automaat en navigatie ( Becker ) compleet met airco en leer in 2 kleuren.


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Okkie    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.06.2007 um 20:01 Uhr   
We hebben hier te maken met een echte liefhebber .

Is deze wel volgens alle wensen die je had?? Of rij je volgende week weer een andere als er een slk bij de dealer staat met AMG sportpakket

Moet zeggen heb tijdens de toertocht nog ff bij je auto gestaan maar was een schoane wage (zoals ze dat in tilburg zouden zeggen).

Heb je ook nog fotos van je nieuwe aanwinst....Succes ermee in ieder geval.




Okkie schrieb:

Hallo ,

Mijn oude SLK 200 bj. 1998 had toen ik hem in ruilde bij de dealer ruim schrik niet 179.000 km gelopen en kreeg er voor mijn gevoel nog een redelijke prijs voor terug.
Deze auto was zilvergrijd met.lak emt rood en zwart leder.en een airco.

Mijn 2e SLK was van 2001 die trouwens maar 3weken heb gereden was een zwarte SLK 200 Kompressor ( misschien gezien bij de Gelderland tocht) had op dat moment 76.000 km gerden.
Weg gedaan omdat erbij de dealer een automaat binnen was gekomen.

Nu rij ik ( mijn vrouw) een zwarte SLK 230 Kompressor bouwjaar 09-2003 met automaat en navigatie ( Becker ) compleet met airco en leer in 2 kleuren.





--
Mercedes Benz SLK 200, zwart, 16inch Velgen, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, leder zwart interieur, stoelverwarming

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenoberprimaner
Forenoberprimaner
Beiträge: 570
User seit 14.08.2006
 Geschrieben am 27.06.2007 um 20:07 Uhr   
hallo aan alle foremlezers

onze slk, zilver / rood leer, haalden we in okt. 2006 in bremen.
hij heeft nu al ca. 15000 km op de teller incl. een rondreis van meer dan 3000 km door o.a. zwitserland, franse alpen en langs de cote d,azur weer naar ons geliefde vakantieadres in gordes.
deze rit heeft ons nogmaals bevestigd dat de beslissing om de w 203 t te verkopen en de r 171 nog maar als enige auto te hebben goed was.
met het op maat gemaakte kofferset en de kledingzakken voor achter de stoelen hebben we op grote uitzondering na de hele reis open gereden.
de ervaren reiziger erkent men aan de kleine bagage. ja toch ?
hoewel velen over het zitcomfort klagen, kunnen wij die mening niet delen.
hebben jullie gelijke ervaringen?
gebruiken jullie hem slechts als mooi weer auto of dagelijks.
kortom we zijn zeer tevreden en hebben wat ons betreft,nog nooit zo,n allround auto gehad.
graag reakties.

hans en janet


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an hans en janet    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.06.2007 um 21:59 Uhr   


Okkie schrieb:

Hallo ,

Mijn oude SLK 200 bj. 1998 had toen ik hem in ruilde bij de dealer ruim schrik niet 179.000 km gelopen en kreeg er voor mijn gevoel nog een redelijke prijs voor terug.
Deze auto was zilvergrijd met.lak emt rood en zwart leder.en een airco.

Mijn 2e SLK was van 2001 die trouwens maar 3weken heb gereden was een zwarte SLK 200 Kompressor ( misschien gezien bij de Gelderland tocht) had op dat moment 76.000 km gerden.
Weg gedaan omdat erbij de dealer een automaat binnen was gekomen.

Nu rij ik ( mijn vrouw) een zwarte SLK 230 Kompressor bouwjaar 09-2003 met automaat en navigatie ( Becker ) compleet met airco en leer in 2 kleuren.




Aad,

Daar ben je weer snel vanaf maar in ieder geval zolang je hem hebt veel plezier ermee. Je ruilt toch niet alles zo snel in he

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Okkie

Schreiberlevel:
Forenquartaner
Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 10.01.2005
 Geschrieben am 14.07.2007 um 13:47 Uhr   
Ik hoop deze keer er iets langer mee te doen Philip.



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Okkie    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
erste Gehversuche
erste Gehversuche
Beiträge: 4
User seit 09.07.2007
 Geschrieben am 14.07.2007 um 17:14 Uhr   
om on topic te blijven.......de mijne is van 1998 en heeft 45000 km gelopen, zou het degene zijn met de minste jaarlijkse kilometers?

--
--
groet uit de hoofdstad
Pim
--
SLK 230 1998/9 silver, INXX rolbeugel, projectorlights, .........

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an pimpreza    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 14.07.2007 um 21:08 Uhr   
Veel of weinig km, het maakt allemaal niet zoveel uit, het gaat erom hoe hij is bijgehouden, of hij altijd binnen of buiten heeft gestaan, wat voor opties de auto heeft en welke kleur hij heeft, km stand telt ook mee, maar het is alles bij elkaar waar het om gaat. Je moet kriebels krijgen bij het totaalpakket, en als ik een auto mooier en completer vind met 80.000 km of een die ik niet mooi vind met 10.000 km dan wordt het toch die van 80.000 km.

Hoe dan ook we hebben allemaal een SLK gevonden die ons aan staat en nu is het ook nog eens geweldig weer, dus hop ga nou kilometers maken is goed voor de km-stand, hahahaha

Edwin.

Ps:
Geniet allemaal van het mooie weer, wacht nu niet af en geniet meteen, stel niets uit want wie weet is het morgen of overmorgen weer anders, je weet nooit hier in dit land vol vraagtekens......................

   

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 14.07.2007 um 22:15 Uhr   
Edwin,

Ik ben het helemaal eens met jouw pleidooi over het genieten want die momenten moet je gewoon pakken!!
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak want dat zou saai zijn en lastig als het om één type vrouw ging, haha!

Enerzijds is een lage km-stand gunstig voor de waarde maar anderzijds denk ik dat je jezelf te kort hebt gedaan om er ook werkelijk van te genieten.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :761
Mitglieder:    2
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.570.109

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Vor der Europawahl: Hast Du schon einmal den Wahl-O-Mat benutzt um Deine Wahl zu treffen?

Ja
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm