Nog 5 plaatsen zijn er over. Het enthousiasme in Duitsland is inmiddels groter dan dat van de Nederlandstalige kolonie. We missen inderdaad nog een paar fijne Vlamingen op onze deelnemerslijst, maar ook Tomaten Peet en notaris Peet hebben nog niets van zich laten horen.
Onmogelijk man, verjaardag van m'n mamie!
Toch veel plezier!
grtz
Fré
Ja maar da's toch prima man. Het ultieme verjaardagcadeau voor mamie. Fre nodig je moeder uit voor een mooi dagje in Noord-Holland. Heerlijk eten mooie landschappen. Vier haar verjaardag dan fijn op zondag. Ze zal helemaal enthousiast zijn. Edwin zal vast het voortouw nemen bij het zingen van "lang zal ze leven" en wij hollanders geven haar drie zoenen. Zo'n verjaardag krijgt ze nooit meer.
Maar even serieus Nederlandstalligen er zijn nu nog 4 plaatsen over!
Gewoon niet langer wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inschrijven is nog steeds mogelijk. Er zijn nog 5 plaatsen vrij. Het aantal inschrijvingen van over de landgrens is inmiddels groter dan het aantal inschrijving uit ons Nederland. Deze rit laat een onbekend stukje zien van Noord Holland en dat ook nog eens dicht bij Amsterdam.
De door ons gekozen lunch- en dinerlocatie hebben zeer goede recenties. We eindigen in IJmuiden bij de Meerplaats waar de vis zo van de boten komt (maar vleeseters en vegetariërs zullen er ook goed eten)
De Trawlerkade is een mooi decor voor onze SLK's (zie foto)
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Blitzen Benz am 05.03.2014 um 20:50 Uhr ]
Beste mensen,
Hoog tijd dat ik weer eens van me liet horen dacht ik zo! Enorm drukke tijd achter de rug, maar gelukkig kan ik met enige trots aankondigen dat de studie met succes is afgerond
Ook maar meteen aangemeld voor deze rit, leuk om nu eens in die regio te gaan rondkachelen!