.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: explosive cartuning utrecht
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 26.02.2007 um 16:56 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 26.02.2007 um 17:33 Uhr ]



SLKSILBERPFEILE schrieb:

Ik zou het dus niet doen, simpel voorbeeld, SLK 230 Kompressor uit 1997, wij vroegen voor een nederlandse auto met historie 22.950,- Kmstand: 47.000 Een duits ingevoerde auto in 2003 met historie en kmstand 53.000 ging weg voor 16.000,- rond zonder garantie, degene die deze dus inruilde kreeg er een stuk minder voor terug, die auto's zijn in het dealernetwerk namelijk totaal niet populair en worden slecht verkocht, enkel aan mensen die simpel het geld niet hebben voor een "nette" SLK of mensen die een grote gok durven te nemen. Nu is het particulier misschien anders, neem aan dat jullie hem particulier verkopen bedoeld?

--
**SLK, funcruiser of the century!** Evo 2, DTM voor de straat!**

**Het leven is kort, benut de tijd optimaal**


Het is typisch dealer mentaliteit, 2003 met 53.000 km en dan 16.000,-- dan zal er wel meer aan de hand geweest zijn. Een SLK 230 gekocht in Duitsland geheel dealer onderhouden, wat is daar mis mee. Is dus geen "nette" SLK. Welk risico loop je meer dan bij een MB dealer. De gemiddelde MB dealer heeft een paar SLK's gebruikt staan. De keus is dus vaak zeer beperkt. In Duitsland staan er honderden. Daarom koop ik in Duitsland. En inruilen bij een dealer doe ik niet omdat ik daar ook niet gebruikt koopt. Maar koop je bij een MB dealer en ruil je weer in dan zal het wel anders zijn. Niet iedereen "durft" een auto in Duitsland te kopen. De auto's die ik in Duitsland koop, koop ik alleen met volledige papieren en historie. Wanneer je in Nederland het onderhoud vervolgt bij een dealer is het bij verkoop geen enkel probleem, niet bij een particulier in ieder geval.

Wat kost nu ongeveer een SLK 230 AMG uitvoering van 1997 met 48.000 km en dealer onderhouden bij een MB dealer??? (in perfecte staat) Dat moet dan een 1.500/2.000 meer zijn dan jou voorbeeld.

Een 1997 230 kostte in Duitsland met minder dan 40.000 km 2 jaar geleden gemiddeld inclusief BPM 17.500,--. Het zou dus betekenen dat een MB dealer 2 jaar gelden daar toch minimaal 25.000,-- voor vroeg. Voor 7.500,-- wil ik wel een minimaal risico lopen. Bij inruil mag ik dan ook 7.500,-- minder vangen dan een NL auto.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 26.02.2007 um 19:11 Uhr   
Aangezien mijn huis nou al weer zowat leeggeplunderd is een paar dagen geleden zit ik wel es met het idee te spelen om de SLK toch maar de deur uit te doen. Zou het liever niet doen. Je krijgt er altijd te weinig voor. Hij is mij best veel waard, en bij zo na 2 jaar wegdoen mag je op een aardige afschrijving rekenen waarschijnlijk (8000 euro in 2 jaar geschat?). En aangezien hij juist elk jaar goedkoper wordt in principe, vanwege de verzekering en afschrijving die steeds minder wordt,... ben ik er nog niet helemaal over uit.
Ik ga maar weer wat meer op huizenjacht en kijk dan misschien maar op wat voor prijs ik uitkom en kijk wat er haalbaar is, evt met garage.... het zou ook zonde zijn de SLK te verkopen en dan in een nieuw huis met garage te zitten en dan niets hebben om erin te zetten.
Aan de ene kant is het een prachtig huis met prachtige tuin en heerlijk dichtbij 2 supermarkten, lekker ruime opzet, grote voor- en achtertuin,... maar na 2 uitgebreide inbraken in 3 jaar (alles weer opengehaald, kasten, laatjes en alles wat maar open kan en alles over de grond gegooid), word je het wel eens zat.

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 26.02.2007 um 19:31 Uhr   
Hallo Groent,

Long time no see!!
Begrijp ik het goed dat er pas bij je is ingebroken?
Het lijkt me iets heel vervelends om mee te maken en je gevoel van veiligheid en geborgenheid wat je in je eigen huis had nu kwijt bent.
Vooral in nieuwbouwwijken waar beiden de hele dag werken kunnen ze ongemerkt hun gang gaan en is de sociale controle nihil.
Een appartement met een inpandige garage zou voor mij de mooiste oplossing zijn maar daar denk jij misschien weer anders over.......

Groeten,
Richard


--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 26.02.2007 um 20:09 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 26.02.2007 um 20:10 Uhr ]

Ey Rico, ik ben zelf niet zo gek op een appartement. Ik hou van groen (uiteraard ) en ruimte, en het liefst nog rust ook.
Aangezien het een hoekhuis is, met continue een dure auto in de voortuin (valt nogal op in de buurt) en er een doodlopend gangetje zit naast het huis,... blijkt het een erg aantrekkelijk object te zijn. Nu met extra sloten etc helpt het nog geen reet en rammen ze gewoon een (dubbel glas) raam in en kruipen daardoor. Hier valt eigenlijk niets aan te doen. Was dit keer nog op klaarlichte dag ook,... tegen 5 uur smiddags! Samengevat: Heb de dader wel in de kraag gevat, bleek een veelpleger,... en zijn handlanger wordt wellicht ook nog ehh opgerolt,... want ook zijn autootje had ik gespot,... ik hoor er nog van,... het hele verhaal is nog maar net begonnen. Spullen blijven weg, en alles moet nu nog sluitend gekregen worden en ik zit voorlopig nog even in onzekerheid of ik nou nieuwe spullen kan gaan aanschaffen etc of niet...

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 26.02.2007 um 20:37 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 26.02.2007 um 20:37 Uhr ]



ESELKA schrieb:

<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 26.02.2007 um 20:10 Uhr ]</font>

Ey Rico, ik ben zelf niet zo gek op een appartement. Ik hou van groen (uiteraard ) en ruimte, en het liefst nog rust ook.
Aangezien het een hoekhuis is, met continue een dure auto in de voortuin (valt nogal op in de buurt) en er een doodlopend gangetje zit naast het huis,... blijkt het een erg aantrekkelijk object te zijn. Nu met extra sloten etc helpt het nog geen reet en rammen ze gewoon een (dubbel glas) raam in en kruipen daardoor. Hier valt eigenlijk niets aan te doen. Was dit keer nog op klaarlichte dag ook,... tegen 5 uur smiddags! Samengevat: Heb de dader wel in de kraag gevat, bleek een veelpleger,... en zijn handlanger wordt wellicht ook nog ehh opgerolt,... want ook zijn autootje had ik gespot,... ik hoor er nog van,... het hele verhaal is nog maar net begonnen. Spullen blijven weg, en alles moet nu nog sluitend gekregen worden en ik zit voorlopig nog even in onzekerheid of ik nou nieuwe spullen kan gaan aanschaffen etc of niet...

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**


Het is jammer dat je in nederland niet kunt genieten van je spullen of het wordt beschadigd of gestolen!
Mijn broer woont ook in de polder maar heeft een alarm aangelegd maar als ze willen komen ze toch wel binnen.
Of je moet het rigoreuzer aanpakken zoals in de films van Charles Bronson in Death Wisch maar dan heb je wat uit te leggen.

Wens je sterkte met de afhandeling van deze zaak!!

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 26.02.2007 um 22:56 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 26.02.2007 um 22:58 Uhr ]

Groent,

Dat is Kl@#*%e als ze voor een 2e keer bij je inbreken, het idee al dat ze in je spullen zitten is al een drama.
Maar volgens mij maakt het niet uit waar je woont, dus er voor op de vlucht gaan helpt niet.
Ik woon in een klein dorp en verleden jaar waren mijn buren ook de klos.
En appartementen zijn ook niet echt altijd veilig. Je SLK verkopen, denk meer dan € 8.000,--afschrijving. Wees blij dat het geen import is, heb je bij MB hier in het westen een afschrijving van € 24.000,--


--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 06.03.2007 um 21:07 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabrio-fan am 06.03.2007 um 21:07 Uhr ]

Dat is inderdaad shit Groent!!!!
Bij ons hebben ze een aantal jaren geleden ook ingebroken, voor 25 mille spullen meegenomen, waaronder mijn laptop met twee weken werk erop! (nee, geen back-up gemaakt )
Daarna hebben we een alarm naar een alarmcentrale toe geplaatst. Maar of het ze echt zal tegenhouden?

Mijn gevoel van veiligheid en geborgenheid heeft geen deuk gekregen hoor, 't is meer iets dat kan gebeuren, dat weet je, onderdeel van het leven......helaas!

Veel sterkte ook van mij!

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :964
Mitglieder:    3
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.593.978

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Wirst Du zur Fussball-EM eine Deutschland-Deko an Haus oder Wohnung haben?

Ja
Nein, habe ich aber früher gemacht
Nein, habe ich noch nie gemacht
Nein, Fussball interessiert mich nicht

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm