Hallo Jeroen,
Fijn dat je reageert, maar zit ik nou fout?
Bij de springbreak zijn niet veel Nederlandse inschrijvingen tot nog toe.
Bij nr 87 zijn we nog niet. Jij hebt het vlgs mij over het event van 2015.
Daar zijn jullie voor aangemeld. Je kunt je nog inschrijven voor springbreak 2015.
Als ik abuis ben dan hoor ik het wel.
Vr Gr. janr
Weet ook nog niet zeker of ik de Springbreak meepak, nu het Event ook in 2015 plaatsvindt. Naast de SLK meetings staan er ook nog andere uitjes in de planning voor volgend jaar en al met al tikt het dan aardig weg. En bovendien moet er natuurlijk ooit nog een opvolger van mijn gebakje uit '99 bekostigd kunnen worden
Inschrijven mannen, het is lekker dicht en in een mooie streek en Peet die opvolger zal toch ook een ster dragen hé................................. ik weet anders al iets dat op jou wacht hihihihihi
Er zijn nog 3 plaatsen vrij. Voor diegene die zin heeft in een gezellig weekend met een mooie tour niet te ver van huis ....................... inschrijven.
Groet,
Kleis
--
Fahr nicht schneller wie dein Schutzengel Fliegen kann.
Springbreak 2015
Hoera, morgen is het zover! Wij hebben er veel zin in, het weer lijkt ons goed gezind. Dit wordt een weekend zonder dak!
Het valt mij wel op dat er weinig hierover geschreven wordt op ons forum.
September 2014 is er voor het laatst iets geplaatst! Op het Duitse forum wordt druk gecommuniceerd over de aanstaande rit!
Gezien het aantal Hollandse deelnemers is de animo om mee te doen ook niet erg hoog. Dat is jammer want het is m.i. een groots evenement.
De kastelen en landhuizen toertocht is ook nog niet volgeboekt!
Nou ja, de zomer is nog lang dus er mogelijkheid te over om met de SLK te rijden. Maar wij gaan eerst naar Luxemburg .
vr gr janr