Wat voor plan heb je? Koffie drinken in Venlo en dan ergens lunchen in Duitsland op een leuke plaats waar we mogelijk Edwin en Bibi kunnen treffen. Daarna via een leuke route verder. We sluiten ons dan graag aan!
Astrid en Peter
Ik moet afzeggen want ik rijd via Peppenhoven en ik ben van plan om het Vlaamse idiote smogalarm meermaals te overtreffen op de Deutsche Autobahn
waar ik nog op sommige plaatsen flitsloos kan genieten ........
BIBI schrieb:
Ik moet afzeggen want ik rijd via Peppenhoven en ik ben van plan om het Vlaamse idiote smogalarm meermaals te overtreffen op de Deutsche Autobahn
waar ik nog op sommige plaatsen flitsloos kan genieten ........
Sommige plaatsen??? Op bijna het hele stuk snelweg kan je max 130 km rijden.
Vanaf Venlo is het nog ongeveer 3uur rijden. Ik dacht om 12:00uur af te spreken bij (inderdaad net als destijds Ruud en Elly) van der Valk. Makkelijk te vinden, parkeren en nagenoeg op de route. Kunnen we op ons gemak daar lunchen en dan (13:00uur) op weg. Laatste stuk eventueel B-route nemen als we te vroeg dreigen aan te komen.
Als iemand een alternatief weet voor van de Valk is dat ook best natuurlijk. Laat maar horen.
Wij rijden zelf naar Heppenheim. Ik moet er op tijd zijn. Dat is het nadeel van Moderator zijn. Tijdens een SB of Event wil men nog weleens een overleg plannen.
We zien elkaar in elk geval daar.
Groet,
Kleis
--
Fahr nicht schneller wie dein Schutzengel Fliegen kann.