Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 31
User seit 19.03.2006
| Geschrieben am 19.03.2006 um 12:01 Uhr  
| Hallo,
Ik heb me zojuist aangemeld als nieuw lid van dit fantastische forum dat ik al een tijdje volg.
Ik ben al een tijdje zoekende naar een passende slk 230 of 320,
waar moet ik op letten? Bijv. t.a.v. stoelen, accesoires, versnellingsbak, etc.
Ik heb nu een SLK 320 op het oog, bj. 2001, 57000km, beetje schade op de kont.
Graag jullie advies.
--
gr,
S(i)LK
(whats in a name....) | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an SiLK Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 31
User seit 19.03.2006
| Geschrieben am 19.03.2006 um 12:16 Uhr  
| Hallo Philip,
Dank voor je snelle reactie,
wat zijn fuseekochels? Is dit een duitse benaming?
Ik zal navragen of de aanrijding met of zonder gesloten dak plaatsvond.
De verkoper schat de herstelwerkzaamheden in op ca. e 1000, lijkt me dus mee te vallen.
Wat mag zo'n SLK kosten, kleur blauw. Denk je?
--
gr,
S(i)LK
(whats in a name....) | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an SiLK Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| Geschrieben am 19.03.2006 um 12:21 Uhr  
|
SiLK schrieb:
Hallo Philip,
Dank voor je snelle reactie,
wat zijn fuseekochels? Is dit een duitse benaming?
Ik zal navragen of de aanrijding met of zonder gesloten dak plaatsvond.
De verkoper schat de herstelwerkzaamheden in op ca. e 1000, lijkt me dus mee te vallen.
Wat mag zo'n SLK kosten, kleur blauw. Denk je?
--
gr,
S(i)LK
(whats in a name....)
Fuseekochels zitten bij de ophanging van de voorwielen op het draaiende dedeelte. Is niet echt Duits.
Wat de SLk mag kosten, ik denk dat je het beste op autoscout24.nl, autotrader en autotrack sites moet kijken om een beetje idee te krijgen.
1.000,-- schade is inderdaad niet veel, koste een bumper spuiten al zo'n beetje
Succes, we zien de foto's wel
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling http://www.xs4all.nl/~pstb0059/ | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 31
User seit 19.03.2006
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 31
User seit 19.03.2006
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
Beiträge: 256
User seit 19.08.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
Beiträge: 256
User seit 19.08.2004
| Geschrieben am 19.03.2006 um 13:06 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Henk am 19.03.2006 um 13:07 Uhr ]
Dag,
Als ik zo vrij mag zijn om een prijs te noemen.
Ik neme aan dat de SLK die je op het oog hebt, niet bij de Mercedes-Dealer vandaan komt, want die verkoopt ze gegarandeerd niet met aanwezige schade.
Een nette auto bij een Mercedes- Dealer met deze kilometerstand schat ik op 32.000 euro.
Bij een handelaar met lichte schade zit ik aan 26.000 euro te denken.
Dat mag ie wel kosten denk ik.
Groeten,
Henk Stuij | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Henk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
Beiträge: 256
User seit 19.08.2004
| Geschrieben am 19.03.2006 um 13:16 Uhr  
| Wat vermogen betreft, zitten de 230 en de 320 dicht bij elkaar.
De 230 (Facelift) heeft 197 PK en de 320 (is er alleen maar in Facelift) heeft er 218. De 230 heeft zo'n heerlijke blaasgalg (Kompressor) en de 320 niet. De 320 is echter een zijdezacht lopende zescilinder, waar het in combinatie met een automaat heerlijk cruisen is. Maar dat is het in de 230 ook.
Hangt een beetje van het aanbod af, een 230 kom je eerder tegen dan een 320, i.v.m het prijsverschil toen de auto's nieuw waren. Bij gebruikt is het prijsverschil niet eens zo heel groot meer.
Maar nu je een 320 op het oog hebt, zou ik persoonlijk daarvoor gaan, mits de schade niet teveel gedoe is en problemen oplevert.
Automatische bak is heerlijk, maar een handbak met zes versnellingen in combinatie met die zescilinder lijkt me ook lekker.
Wat stoelen betreft zijn de SLK'S hetzelfde (behalve de pre facelift van voor 2000) en de AMG. Die heeft ook andere stoelen. 230 en 320 hebben dacht ik dezelfde stoelen.
Henk | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Henk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|