.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Post hier je opvallende (te koop staande) SLK's
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 )
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 11.11.2005 um 20:59 Uhr   
Toch maares in een apart topic...ik hou dagelijks bij welke SLKs er weer bij komen in de aangeboden sectie van autotrack.nl. Soms staat er dan ineens een opvallende tussen, door uitvoering/prijs of wat ook.

Aangezien zoiets wel vaker voorkomt en er wel meer plaatjes / advertenties e.d. die nogal opvallend zijn "de revue passeren" ... ram ze hier maar bij in dit topicje dan!
Deze viel mij vandaag weer op,... opzich niet duur, maar tis vooral dat die kleur (/uitvoering) niet iedereen even goed zal bevallen:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=18399644&p_type_lijst=RL&o_id=2938079

02-2000 (dus nog NET pre-FL) , vraag die hierbij opkomt is dat ik toch regelmatig SLKs uit die maand zie,... zouden ze destijs wellicht toch met korting zijn aangeboden of zouden er veel mensen zijn geweest die niets van de facelift plannen afwisten??
230K aut, Brabus tuning, zowel optisch als motorisch, en volgens de advertentie 224 pk, en slechts 28k km. Voor een schamele € 22.975.
Al is geel niet echt een kleur voor een SLK,... toch best een geinig ding!

   

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 11.11.2005 um 21:02 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 11.11.2005 um 21:09 Uhr ]

Helemaal geinig trouwens als je bedenkt dat de volgende bijna 3x zoveel kost (2005 R171 200K):

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=18399644&p_type_lijst=RL&o_id=2934504

En wedden dat je in die gele een hoop meer lol (veel meer snelheid) en bekijks hebt!

Ik vind voor een wat beperkter SLK budget deze trouwens ook nog niet zo gek (230K, 1998, 74k km, leer, airco, mooie kleurencombi en bovag garantie, € 17.750):
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=18399644&p_type_lijst=RL&o_id=2940026

_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 11.11.2005 um 22:37 Uhr   
Hallo Groenteboer,

Ik wil geen spelbreker zijn maar het plaatsen van advertentie's zonder vooraf toestemming te hebben gevraagd is inbreuk op het auteursrecht!!
Om rechtzaken te voorkomen hier een passage van Autotrack:

Alle informatie binnen de site van AutoTrack.nl valt onder het auteursrecht. Het is daarom niet toegestaan deze gegevens zonder toestemming geheel of ten dele over te nemen en op andere wijze te publiceren.

Groeten,

Richard~webmaster

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 11.11.2005 um 22:48 Uhr   
Ok ik zal ze even bellen,...

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 11.11.2005 um 23:05 Uhr   


groenteboer schrieb:

Ok ik zal ze even bellen,...

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi


Oké Groent maar je begrijpt de strekking van het verhaal......
Ik weet niet in hoeverre zij daar bezwaar tegen hebben!

Groeten,

Richard~webmaster

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 11.11.2005 um 23:07 Uhr   
Ben voor die ik nu heb bezig geweest met een Gele AMG styling vond hem wel zeer apart maar ze zagen je al op 10km afstand aankomen lied me ook wijs maken dat ie ook niet meer verkoopbaar was maar dat nam ik minder serieus.
Maar durfde het toen toch niet aan maar zag er laatst één rijden. Vind het toch wel wat hebben maar dan wel in een Designo AMG styling met zwarte rand vond ik het niets en deze op het plaatje heeft het ook net niet

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 256
User seit 19.08.2004
 Geschrieben am 13.11.2005 um 12:45 Uhr   
Hoi,

Leuke topic!! Prachtig ook zo'n gele. Heb er zelf ook nog naar gekeken, maar kon het toen vanwege financien nog niet doen, anders had het mij maar wat graag een gele geworden. Ik vind het een prachtige diepe gele kleur, lekker opvallend, heerlijk!!

En over dat auteursrecht? Tja, maar hoe weet Autotrack nu, dat een zeer atief lid op de mbslk.de site zoals Groenteboer af en toe wat leuke aanbiedingen op de site plaatst? Ik persoonlijk vind het geen bezwaar en commercieel gezien zou Autotrack en ook de verkopende partij het geen bezwaar moeten vinden (denk aan de verkoopcijfers) en dat over die rechtzaken zoals Richard zegt, kan ik me niet voorstellen dat dat eruit voortkomt.

Groeten,

Henk

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Henk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 13.11.2005 um 13:02 Uhr   
Bij veel autosites zoals Mobile.de, autoscout24 enzo kan je de link door mailen naar een ander om hem op de hoogste stellen van de advertentie. Dit is volgens mij niet anders wat groenteboer doet. Ik denk als je van de hele pagina een copy maak en ergens plaatst dit niet kan.

Geel is vrij uniek, had hij op dat moment voor mij ook betaalbaarder geweest had ik misschien nu ook in een gele gereden. Zilver is altijd goed maar origineel, nee

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 13.11.2005 um 13:25 Uhr   
Sterker nog, ik zou denken dat ze blij moeten zijn met mij. Ik zit hier een beetje gratis reclame voor ze te maken door ze te noemen. En zou de adverteerder ook nog blij zijn met het feit dat ik zijn advertentie noem op een SLK forum? Ik volg al geruime tijd verschillende forums en ik heb nog nooit ie mand hierover gehoord hoor, en dus ook geen "webmasters"!
Daarnaast is het inderdaad niet het kopieren van een hele site incl logo's of wat ook. Maargoed het feit dat we het hier over hebben is al triest genoeg eigenlijk,.... nog een paar jaar en dan is het internet geen donder meer aan omdat alles wat je doet, ook daar, aan regeltjes is verbonden en alles strafbaar is geworden. Lang leve Nederland.

P.S. Denk eraan, neem wel je paspoort mee als je straks de deur uit stapt anders ben je strafbaar bezig!

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 13.11.2005 um 14:28 Uhr   
Hallo Groent,

Vergeet niet dat ik verantwoordelijk ben voor de inhoud van het NL-forum en dat ze dus bij mij komen als er dingen uit voortvloeien!!
Ik zeg niet dat het gebeurt maar ik zou zo zeggen om het eens te vragen bij Torsten....deze haalt zelfs telefoonnummers weg ed.!
Natuurlijk geef ik je gelijk dat het bekrompen overkomt maar jij staat aan de zijlijn en dan is het makkelijk praten........

Groeten, Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1143
Mitglieder:    0
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.473.461

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Hast Du schon einmal Karaoke gesungen?

Ja
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm